• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

جلسه شورای هماهنگی ترافیک خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 2259
  • 22 تیر 1401 - 17:13
جلسه شورای هماهنگی ترافیک خوزستان برگزار شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: در خیابان های شهر اهواز خط کشی مناسب وجود ندارد و شهرداری در مسیر هایی که پلیس توصیه می‌کند، موظف است این مشکل را برطرف کند.

به گزارش سیاست فردا و به نقل از  پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، روز ٢١ تیرماه سومین جلسه شورای ترافیک استان به ریاست آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، سرهنگ فرید کریمی زاده رئیس پلیس راهور خوزستان، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه استان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر هر دستگاهی کم کاری کند و مشکلی به وجود بیاید، باید پاسخگو باشد، گفت: اگر هر یک از دستگاه‌های مربوطه به وظایف خود به خوبی عمل کنند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.
وی افزود: خیابان های شهر اهواز خط کشی مناسب وجود ندارد و شهرداری در مسیر هایی که پلیس توصیه می‌کند، موظف است این مشکل را برطرف کند.
وی با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین گفت: همه دستگاه ها همکاری و همیاری لازم را در خصوص مراسم اربعین داشته باشند تا بتوانم این کار را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان به بهبود کیفیت روشنایی‌های معابر شهری تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.