• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
9
رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبرداد:

50 درصد از هزینه ساخت ساختمان چند منظوره هلال احمر گلپایگان را پرداخت می کنیم

  • کد خبر : 2848
  • 03 شهریور 1401 - 12:09
50 درصد از هزینه ساخت ساختمان چند منظوره هلال احمر گلپایگان را پرداخت می کنیم
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: تمام نیروهای امدادگر داوطلب هلال احمر  در ماه جاری بیمه ( شامل بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری) خواهند شد و حقوقی بر اساس قوانین اداره کار دریافت خواهند کرد.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا پیرحسین کولیوند امروز (3 شهریور 1401)در حاشیه بازدید خود از پایگاه های امداد و نجات هلال احمر شهرستان گلپایگان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه گلپایگان جمعیت هلال احمر قوی و منسجمی دارد اظهار کرد: استان اصفهان 50 درصد از بودجه لازم برای تکمیل ساختمان نیمه کاره هلال احمر شهرستان گلپایگان را پرداخت کند و سازمان هلال احمر  کشور هم 50 درصد مابقی را پرداخت می کند تا این مجموعه هرچه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیرد. انبار امدادی جنب پایگاه امداد و نجات نیز در سریع ترین زمان ممکن توسط شهرستان ساخته و تکمیل شود سپس تجهیزات آن را سازمان هلال احمر کشور تامین خواهد کرد.

وی ادامه داد:  سازمان امداد و نجات مکان ساخت پایگاه امداد جاده ای در منطقه روستای دُر را مورد بررسی قرار می دهد و پس از ساخت از منابع استانی  و با کمک خیرین ، سازمان هلال احمر تجهیز و راه اندازی آن را انجام خواهد داد. همچنین پرداخت اعتبار ریالی برای  تکمیل امداد سرا را بر عهده می گیریم تا ساخت آن به اتمام برسد. پس از دریافت مجوز راه اندازی داروخانه هلال احمر توسط نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس ، سریعا آن را راه اندازی خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در خصوص جذب نیروی انسانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های که با مجلس، سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه بودجه انجام می شود بتوانیم مشکل استخدام ها  را حل کنیم اما تمام نیروهای امدادگر داوطلب هلال احمر  در ماه جاری بیمه ( شامل بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری) خواهند شد و حقوقی بر اساس قوانین اداره کار دریافت خواهند کرد.

همچنین محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: در حوزه جهاد تبیین وظیفه داریم که کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم. احداث ساختمان چند منظوره هلال احمر از سال 96  آغاز شده است و با توجه به پیشرفت فیزیکی حدود بیش از 50 درصد اما نیمه کاره است و نگران هستیم که این ساختمان فرسوده شود، لذا تقاضای تکمیل این ساختمان را داریم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.