• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

اجرای طرح ” یلدای مهدوی” در گلپایگان

  • کد خبر : 4083
  • 04 دی 1402 - 9:28
اجرای طرح ” یلدای مهدوی” در گلپایگان
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: برای کمک به نیازمندان شهرستان در  شب یلدا در قالب طرح "یلدای مهدوی" هزار بسته معیشتی به ارزش حدود 200 میلیون تومان بین نیازمندان در محله های کم برخوردار با در نظر گرفتن شان و منزلت آنها توزیع شد.

خبرنگار: وحید اعظمی / سرهنگ سید عباس میرکریمی در گفت و گو با پایگاه خبری زنگ خطر اظهار کرد: برای کمک به نیازمندان شهرستان در  شب یلدا در قالب طرح “یلدای مهدوی” هزار بسته معیشتی به ارزش حدود 200 میلیون تومان بین نیازمندان در محله های کم برخوردار با در نظر گرفتن شان و منزلت آنها توزیع شد. از حوزه ها و پایگاه های بسیج سازندگی ، اصناف، فرماندار، امام جمعه و… در بسته بندی و تهیه این بسته ها  کمک کردند تقدیر و تشکر می کنیم. از سال گذشته تاکنون حدود ۵ هزار بسته در طرح های مختلف به ارزش 4 میلیارد تومان بین گروه هدف توزیع کرده ایم.

وی در خصوص اقدامات بسیج سازندگی ادامه داد:  از سال گذشته تاکنون طرح های متفاوتی اجرا و یا در حال اجرا است. ۳۲ طرح عام المنفعه در قالب محرومیت زدایی انجام شده که از این تعداد 14 پروژه مربوط به  احداث یا مرمت منزل محروم  با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده است همچنین ۱۸ پروژه نیز به ارزش حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان جهت کمک برای ساخت استخر  در راستای حفظ منابع آب و تعمیر و مرمت مدارس انجام شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: ۱۴۰ تن قیر رایگان به برخی از دهیاری ها و شهرداری ها جهت آسفالت معابر اختصاص داده شده است همچنین  دو سری جهیزیه برای زوج های نیازمندی که در آستانه  تشکیل زندگی بودند اختصاص داده شد. سال گذشته در راستای حمایت از اقتصاد خانواده برای راه اندازی شغل های زودبازده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  وام پرداخت شده است و امسال نیز ۵ میلیارد تومان تسهیلات در همین راستا  تخصیص داده شده لذا اگر کسی طرحی داشته باشد و شرایط مندرج در سامانه را دارا باشد می تواند از این طرح بهره مند شود.

سرهنگ میرکریمی افزود: ۶۰ گروه جهادی در شهرستان گلپایگان ایجاد شده و به مدت  ۵ هزار نفر روز در اقدامات عام المنفعه مانند ساخت خانه محروم و …. فعالیت کردند همچنین آموزش حدود ۵۰۰ دانش آموز و سرپرست خانوار در رشته های قالی بافی، خیاطی و … انجام شد و کارگاهی را برای آنها در نظر گرفتیم تا بتوانند در آن  کار کنند و تولیدات  داشته باشند. بیشتر منابع اجرای این پروژه ها توسط خیرین  و بخشی از آن نیز توسط بسیج سازندگی تامین شده است.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=4083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.