• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

ادارات گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند

  • کد خبر : 2971
  • 26 آذر 1401 - 12:01
ادارات گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند
فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: نباید  آب ، هوا و خاک خوب این شهرستان را با دست خودمان از بین ببریم لذا نسبت به ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی حساسیت داشته باشید  و برخورد قانونی لازم انجام شود.

به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان در جلسه کارگروه کشاورزی اظهار کرد: ما  به عنوان اعضای کارگروه کشاورزی دور میز می نشینیم اما زحمت اصلی را کشاورزان به صورت شبانه روزی در زمین های کشاورزی برای افزایش تولید می کشند. سال زراعی خوبی را در شهرستان پشت سر گذاشتیم و شاهد عرضه محصولات خوبی از گلپایگان به استان و سطح کشور بودیم.
وی ادامه داد: علی رغم اینکه گلپایگان در حوزه صنعت هم فعال است اما در حوزه کشاورزی  حرفی برای گفتن دارد. سال گذشته میزان برداشت آب از سد  نسبت به سالهای قبل کمتر بود اما میزان نارضایتی کم بود که این نشان از برنامه ریزی مناسب در این راستا بود همچنین برای کشت پاییزه هم توانستیم نیاز مردم را رفع کنیم.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: نصب کنتور هوشمند برای چاه های آب که یک اقدام مثمر ثمر می باشد در حال انجام است با این روش میزان برداشت از منابع آبی زیرزمینی و همخوانی آن با محصولات تولیدی  مشخص خواهد بود. در فرصت باقی مانده تا پایان سال برنامه ریزی مناسبی برای کشت های کم آب و پربازده را مشخص کنیم تا الگوی کشت مناسبی برای سال آینده داشته باشیم.

عسگریان با بیان اینکه دستگاه های مختلف اداری گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند یادآورشد: به نظر من خیلی از باغات شهرستان گلپایگان آنطور که باید بازدهی اقتصادی داشته باشد ندارد لذا می طلبد آموزش هایی را برای کشاورزان و باغداران داشته باشیم تا محصولات خوبی تولید شود همچنین محصولات تولیدی شهرستان در گام نخست باید وارد بازار گلپایگان شود، مرغوبیت گندم گلپایگان بالاست و باید در گلپایگان مصرف شود اگر مازاد داشتند به خارج از شهرستان فرستاده شود.

وی با بیان اینکه  برنامه ریزی لازم  در حوزه خشکسالی داشته باشیم تصریح کرد: امیدواریم شاهد بارش ها  باشیم اما خودمان را برای شرایط ابی بحرانی آماده کنیم.   نباید  آب ، هوا و خاک خوب این شهرستان را با دست خودمان از بین ببریم لذا نسبت به ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی حساسیت داشته باشید  و برخورد قانونی لازم انجام شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.