• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
فرمانده سپاه گلپایگان:

ارائه خدمات عادلانه بین مردم از اهداف بسیج است

  • کد خبر : 3990
  • 03 آذر 1402 - 13:57
ارائه خدمات عادلانه بین مردم از اهداف بسیج است
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: توسط پایگاه های بسیج در محلات 60 صندوق قرض الحسنه  با هدف ایجاد اشتغال در راستای توانمند کردن اقتصاد خانوار ایجاد شده است

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا سرهنگ سید عباس میرکریمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: (بسیج؛امید ملت ایران) شعار هفته بسیج است. یکی از اهداف و سیاست های بسیج ارائه برنامه های متنوع بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی  و سند ده ساله اعتلای بسیج است.دومین هدف و سیاست معرفی خدمات گسترده بسیج است تا مردم بدانند و ببینند خدمات مختلفی که بسیج در محلات و روستاها داشته است چه بوده همچنین انعکاس قابلیت ها ، جذابیت ها ،مجاهدت ها ،حماسه ها و… در قالب برنامه های مختلف در محلات از دیگر اهداف می باشد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های هفته بسیج به صورت حرکت های خودجوش و مردمی است، آنچه به مردم واگذار شده به نحو احسن انجام شده است. خدمات محرومیت زدایی بسیج در سراسر کشور گسترش یافته است و اکنون پروژه های مختلف در زمینه های محرومیت زدایی در کل کشور و گلپایگان در حال انجام است.برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره های علمی (با عنوان ” نزدیک قله ایم” )،  ورزشی، بومی و محلی ،جشنواره مالک اشتر (تقدیر از برترین های بسیج) از برنامه های هفته بسیج خواهد بود. پایگاه شهیده طیبه واعظی در مسجد جواد الائمه گلپایگان به عنوان تنها پایگاه برتر خواهران در سطح استان معرفی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت:با برنامه ریزی های انجام شده نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ابتدای هفته بسیج با حضور بسیجیان و آحاد مردم افتتاح شد. در این نمایشگاه بسیجیانی که در قالب کارگاه های زودبازده در اقتصاد نقش ایفا کردند حضور دارند و محصولات خود را ارائه میکنند.همچنین نمایشگاه آثار هنری با محوریت “غزه مظلوم” را هم برگزار خواهیم کرد. در هفته بسیج محافل مختلفی از جمله انس با قرآن ، روایتگری توسط رزمندگان و راویان 8 سال دفاع مقدس، و مراسم شبی با شهدا را برگزار میکنیم.

سرهنگ میرکریمی درخصوص جهاد تبیین گفت:نشست های بصیرتی و روشنگری در ادارات، سازمان ها ،مدارس، مساجد و… برگزار می شود همچنین مسابقات کتابخوانی در فضای حقیقی و مجازی ، مسابقات رایانه ای، مسابقات مختلف ورزشی، همایش افسران جنگ فرهنگی و…  را برگزار میکنیم. تجلیل از بسیجیان پیشکسوت، برگزاری  یادواره های شهدا در منازل شهدا و یادواره های شهرستانی، افتتاحیه خانه علم  وفناوری در پایگاه شهید چمران گلشهر، برگزاری جلسات هم اندیشی پیرامون مباحث تربیتی و فرهنگی و صالحین بین سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین، برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات و… بخش دیگری از برنامه های هفته بسیج در گلپایگان است.

وی تصریح کرد: با هدف محرومیت زدایی در طول سال 1402 طرح های مختلفی از جمله واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به افراد جویای کار و دارای طرح اقتصاد مقاومتی اجرا و یا در حال اجرا است.اختصاص 140 تن قیر رایگان به بخش های عام المنفعه و جاده های بین مزارع روستایی با مشارکت دهیاری ها ، بخشداری و شهرداری ها از طرف بسیج سازندگی داده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: از سال گذشته حدود 30 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان گلپایگان انجام شده است. یکی از برنامه ها و اهداف بسیج ارائه خدمات عادلانه به صورت گسترده بین مردم است در همین راستا از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق شهرستان طرح هایی را اجرا کرده ایم. از هفته بسیج سال گذشته تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب طرح کمک های مومنانه به جامعه هدف ارائه داده ایم.

سرهنگ سید عباس میرکریمی یادآورشد: توسط پایگاه های بسیج در محلات 60 صندوق قرض الحسنه  با هدف ایجاد اشتغال در راستای توانمند کردن اقتصاد خانوار ایجاد شده است همچنین 50 گروه جهادی فعال در سطح شهرستان از سال گذشته تاکنون به مدت چندین هزار نفر روز در اردوهای جهادی برای ساخت خانه محروم و امور های عام المنفعه  و خدمات پزشکی شرکت کرده اند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.