• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
بزرگترین افتخار شرکت بیمه دی

ارائه خدمات ویژه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران / رشد ۱۳۴درصدی ارزش سهام بیمه دی در بازار سرمایه

  • کد خبر : 4191
  • 06 اسفند 1402 - 11:39
ارائه خدمات ویژه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران / رشد ۱۳۴درصدی ارزش سهام بیمه دی در بازار سرمایه
مدیر شرکت بیمه دی استان اردبیل گفت: یکی از افتخارات بزرگ شرکت بیمه دی ارائه خدمات به خانواده معظم و معزز شهدا جانبازان و ایثارگران است، عزیزانی که با رشادت هایی که انجام دادند در واقع کشور عزیزمان رو بیمه کردنددر همین راستا بیمه دی ۱هزار و 400 بیمار زمین‌گیر اعم از جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا در اردبیل تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری سیاست فردا و به نقل از تایماز نیوز مدیر شرکت بیمه دی استان اردبیل گفت: یکی از افتخارات بزرگ شرکت بیمه دی ارائه خدمات به خانواده معظم و معزز شهدا جانبازان و ایثارگران است، عزیزانی که با رشادت هایی که انجام دادند در واقع کشور عزیزمان رو بیمه کردنددر همین راستا بیمه دی ۱هزار و ۴۰۰ بیمار زمین‌گیر اعم از جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا در اردبیل تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش تایماز نیوز حسین میکایئل وند روز دو‌شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه دی اظهار کرد: شرکت بیمه دی از سال ۱۳۸۳ در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت کرده است وبیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور را دارد.

مدیر شرکت بیمه دی استان اردبیل افزود : بیش از ۲میلیون ۳۰۰ هزار نفر بیمه شده در کشور و بیش از ۴۰ هزار بیمه شده در استان اردبیل در پوشش بیمه دی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: اکنون تمام بیمه شده‌های بیمه دی می‌توانند خدمات درمانی مدنظر خود را از تمامی بیمارستان‌ها، آزمایشگاه، و شمار زیادی از فیزیوتراپی‌ها و آزمایشگاه‌ها خدمات خود را دریافت کنند.

طرحی جدید برای والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

مکایئل وند بیان کرد: ایجاد و راه‌اندازی طرح رایگان “دارویار” از دیگر دستاوردهای شرکت بیمه دی است که داروهای مدنظر پس از بارگذاری در سامانه از طریق پیک و به شکل بهداشتی و استاندارد به درب منزل آنان ارسال می‌شود.

مدیر شرکت بیمه دی استان اردبیل گفت:موظف به حضور در منزل خانواده‌های شهدا و جانبازان هستیم و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا می شویم که در جریان بازدیدها نیازهای جدیدی از خانواده‌ها شناسایی شده است.

مکایئل وند ادامه داد: در بودجه سال آینده تلاش می‌شود تا با توجه به نیاز برخی از خانواده‌های افراد زیر پوشش بیمه دی، بودجه‌ای به پوشک بهداشتی موردنیاز افراد زمین‌گیر شده در قرارداد گنجانده شود که مبلغ پیشنهادی آن ۴۰ میلیون ریال به ازائه هر نفر در سال است.

مدیرشرکت بیمه دی استان اردبیل گفت: -بیمه دی با دارا بودن ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزاری در سطح کشور و در استان با بیش از   ۱۸  نماینده فعال است که به صورت رسمی کار می‌کنند و جزو ۳ شرکت های برتر شرکت خصوصی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: در بحث خدمات بیمه‌ای نوین در شرکت بیمه دی بیمه‌های متفاوتی آمده که یکی از آنها بیمه عمر بهادار یا همان بیمه عمر سرمایه‌گذاری است که سایر بیمه‌ها نیز آن را را دارا هستند با این تفاوت که مشخص کردن بخش سرمایه‌گذاری با فرد بیمه‌شونده است و شرکت بیمه دی به عنوان راهنما به فرد کمک می‌کند.

مدیر شرکت بیمه دی استان اردبیل اضافه کرد: شرکت بیمه دی به بیمه‌ شوندگان کمک می‌کند تا فرد در قبال مبلغ پرداختی خود صندوق‌های طلا، الماس و سایر را انتخاب کنند که در سایر بیمه‌ها فرد از محل سرمایه‌گذاری خود اطلاعی پیدا نمی‌کند.

وی عنوان کرد: در کشور هر بیمه‌ای با یک بخش معروف و مشهور شده اما بیمه دی به بیمه درمان تکمیلی معروف شده و به همین واسطه خدمات نوینی ارائه کرده است.

میکائیل وند‌ اضافه کرد: با نیاز سنجی در بین آحاد جامعه به این مسئله پی بردیم که خیلی از اصناف، شغل‌های آزاد و خیلی از افراد وجود دارند که بیمه تکمیلی نیاز آنان است ولی به واسطه اینکه گروه نیستند قادر به دریافت خدمات بیمه پوشش تکمیلی نیستند.

رشد ۱۳۴ درصدی ارزش سهام شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

میکاییل وند با بیان اینکه در کل کشور ۹هزار و ۶۰۰ میلیارد مرجع درمانی طرف قرارداد هستیم، ادامه داد: ۲۶۹ مرجع در اردبیل طرف قرارداد هستند که همگی به صورت انلاین پذیرش می شود و  با توجه به رکود بازار سرمایه ارزش بیمه دی ۱۳۴ درصد  در سال جاری رشد داشته است

عمده سود شرکت بیمه دی از محل قرارداد باخانواده‌های شهدا بوده و سالانه حق پرداختی بیمه شده‌های این شرکت در کشور ۱۳۰ هزار میلیارد ریال است. -سرمایه شرکت ۵۰۰/۹ میلیارد ریال می باشد که قصد دارد تا ۰۰۰/۲۰ میلیارد ریال افزایش دهد.

اختصاص بیش از ۲۰% بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی

مدیر بیمه دی استان اردبیل ادامه داد: بیش از ۲۰ درصد بازار درمان کشور به بیمه دی اختصاص یافته است سرمایه کشور ۹۵۰۰ میلیارد تومان بود که تا پایان سال قصد داریم به ۲۰ هزار افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه دی با بیش از ۹۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور و ۲۶۹ مرجع در استان اردبیل قرارداد دارد  که ارائه خدمات توسط آنان به  صورت آنلاین انجام می گیرد از جمله ؛ ارائه خدمات قراردادهای بزرگ مانند سازمان بنیاد شهید، دانشگاه آزاد، قرارگاه خاتم، اداره کل پزشکی قانونی، اداره کل ثبت، اسناد استان اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی ، اشجع باطری، کانون وکلا، اداره کل بذر، طنین پیک، بیمارستان قائم واورژانس می باشد.

حسین مکایئل وند به کسب عناوین برتر این شرکت اشاره کرد و افزود: از جمله این عناوین می توان به؛

-کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در بین ۱۰۰ شرکت برتر داخل در سال های ۹۱ و ۹۸

-کسب جایگاه اول بین شرکت های ایران از منظر شاخص فروش و بهره وری

-کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایت در سال گذشته

-اخذ تندیس زرین در همایش رضایتمندی مشتریان

-راه اندازی اپلیکیشن جامع دی دار  پاسخگویی ۲۴ ساعته

-وجود طرح های انحصاری و خاص در رشته های بیمه ای بخصوص بیمه های زندگی

مدیر بیمه دی استان اردبیل در پایان نشست خبری خود با اشاره به اینکه دغدغه حال حاضر صنعت بیمه افزایش ضریب نفوذ بیمه می باشد، افزود: قطعا حوزه خبری می تواند با توجه به تاثیرگزاری که در جامعه دارد کمک شایانی برای بیمه دی باشد تا آرامش و آسایش را به جامعه هدیه دهیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=4191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.