• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

اسب سرکش آسیب های اجتماعی در گلپایگان

  • کد خبر : 3704
  • 30 مهر 1402 - 17:58
اسب سرکش آسیب های اجتماعی در گلپایگان
سیاست فردا / رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: در آسیب های اجتماعی خانواده، آموزش و پرورش و رسانه ها می توانند تاثیر گذار باشند و با همکاری این سه نهاد میتوانیم اسب سرکش آسیب های اجتماعی را کنترل کنیم.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا ، محمدباقر عبیری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان اظهار کرد: با جذب 21 نفر از دانشگاه فرهنگیان و استفاده از 79 نفر از بازنشستگان توانستیم بخشی از کمبود نیروی مدارس را حل کنیم.اکنون وضعیت کلاس ها همچون ماه گذشته به روال عادی خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: پروژه 4 کلاسه مدرسه شهیدفیروزی، ساخت دو کلاس درس در مدرسه روستای زرنجان و زیر سازی و آسفالت حیاط مدرسه،سنگ فرش تمامی کلاس های درس و راهرو مدرسه شهیدان جمالی کاملا توسط خیرین به سرانجام رسیده است و آموزش و پرورش آنها را تجهیز کرده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: متاسفانه شهرستان گلپایگان یکی از شهر هایی هست که آمار مبتلایان به آسیب های اجتماعی در آن بسیار شدت و قوت گرفته است. جا دارد همه دستگاه ها، نهاد ها و ارگان های  مرتبط دست بدست هم دهند که این آسیب ها به حداقل برسد. جلسات مربوط به این حوزه مرتب در فرمانداری برگزار می شود و اقدامات خوبی هم انجام شده است. جامعه دانش آموزی مصون از این آسیب ها نبوده و نیست بنابراین لازم دانستیم به اهمیت موضوع اشاره کنیم و دست کمک به سوی تمام دستگاه ها ، سازمان ها و مردم دراز کنیم تا بتوانیم سهم خود را در این بخش ایفا کنیم. در آسیب های اجتماعی خانواده، آموزش و پرورش و رسانه ها می توانند تاثیر گذار باشند و با همکاری این سه نهاد میتوانیم اسب سرکش آسیب های اجتماعی را کنترل کنیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.