• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
14

اصفهان میزبان “عروسی سیندرلا”

  • کد خبر : 1405
  • 04 شهریور 1400 - 17:55
اصفهان میزبان “عروسی سیندرلا”
کمال مقدم گفت: فیلم سینمایی " عروسی سیندرلا " را برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان ارسال کردم و امیدوارم در این جشنواره  اتفاق های خوبی رخ دهد. پس از پایان جشنواره فیلم وارد فاز اکران عمومی خواهد شد.

فردین عبدلی/ کمال مقدم در گفت وگو با سیاست فردا اظهار کرد: ساخت فیلم سینمایی “عروسی سیندرلا”  را سال گذشته کلید زدم. این فیلم همانطور که از اسمش مشخص است مربوط به داستان سیندرلا است اما به گونه ای ایرانیزه شده است و داستان آن طور آغاز می شود که سیندرلا به ایران می آید و ماجراهای جالبی رخ می دهد.

وی ادامه داد: شهره لرستانی ، محمود جعفری ، بهنوش بختیاری ، خشایار راد ، محمدرضا شیرخانلو ،مهرداد احمدی ، مهدی نامداری ، ایمان امیدی ، حسین لیاقت، فاطمه عرب، زهرا یزدانی و… نقش آفرینی می کنند همچینی سولماز حصاری نیز نقش سیندرلا را بر عهده دارد.

این کارگردان سینما گفت: با توجه به اینکه در آموزشگاه و دانشگاهی که تدریس می کنم هنرجوهای زیادی دارم همواره به این موضوع توجه دارم که از هنرجوهای مستعدم در بخش های مختلف استفاده کنم در همین راستا در این فیلم سینمایی نیز از علی مرزبان ، عطار باشی ، امیر محمد شیرخانلو ، آیناز جمعه نسب ، عرفانه مددی ، هلنا پیری آذر و دانیال پوروالیان که از هنرجوهایم می باشند استفاده کردم تا در راستای حمایت از آنها گامی برداشته باشم.

مقدم خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی ” عروسی سیندرلا ” را برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان ارسال کردم و امیدوارم در این جشنواره  اتفاق های خوبی رخ دهد. پس از پایان جشنواره فیلم وارد فاز اکران عمومی خواهد شد.

به گزارش سیاست فردا ؛  سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پاییز امسال با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، این جشنواره از ۱۶ الی ۲۱ مهر ماه  در شهر اصفهان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.