• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل در تور رسانه ای

افتتاح۲۳ پروژه مدرسه‌سازی اردبیل در دهه فجر

  • کد خبر : 4138
  • 13 بهمن 1402 - 9:34
افتتاح۲۳ پروژه مدرسه‌سازی اردبیل در دهه فجر
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در تور رسانه با اصحاب رسانه استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۲۳ پروژه در قالب ۱۱۵ کلاس درس با زیربنای ۱۷ هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سیاست فردا و به نقل از تایماز نیوز بهزاد محمدی در تور رسانه ای از پروژه های در حال اجرا استان اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت اصلی‌ترین رکن جمهوری اسلامی ایران است و تحول کیفی و ارتقای توانمندی‌ها در این بخش جز رویکردهای مهم به شمار می‌رود که ما سعی می‌کنیم در حوزه مدرسه‌سازی، مدارسی با معماری ایرانی، اسلامی احداث و با کیفیت بالا تحویل آموزش و پرورش دهیم.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سازمان نوسازی مدارس همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی را در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رساند تا این پروژه‌ها تحویل آموزش و پرورش شده و نسل آینده در آن تحصیل کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز بیان کرد:از توجه و همت خیرین قدردانیم چراکه خیرین برای آینده کشور سرمایه گزاری می کنند و تربیت نسل آینده در مدارسی که با یاری آنها ساخته شده است، صورت می گیرد.
محمدی درخصوص پروژه دارالفنون عنوان کرد: این پروژه جزو شاخص ترین پروژه های کشوری است که با زیربنای ۱۰هزار مترمربع در قالب ۳۰ کلاس درسی به همراه سالن ورزشی و آفمی تئاتر و … از قبل مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی توسط بانک پاسارگاد احداث و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد.

وی تصریح کرد: از پروژه های افتتاحی در دهه فجر در سطح استان ۲۳ پروژه با ۱۱۵ کلاس درس با زیربنای ۱۷هزار و ۵۶۶مترمربع آماده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در ایام هفته دولت امسال نیز نوسازی مدارس استان ۲۷ پروژه را در قالب ۱۰۲ کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داد که زیربنای آن ۱۰ هزار و ۳۴۸ متر مربع بوده است.

محمدی افزود: ۱۹۸ پروژه در سطح استان به همت نوسازی و خیرین در حال اجرا است و در مجموع نوسازی مدارس استان امسال ۵۰ پروژه را تکمیل و با همراهی خیرین تحویل آموزش و پرورش داده است.

وی با گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نوسازی مدارس در دوره جدید خود سعی می‌کند تا کیفی‌سازی را بر همه اولویت‌ها ترجیح داده و کمبود فضاهای آموزشی را در این استان برطرف کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: مدارس استان جزو ساختمان های ایمنی کافی در برابر حوادث غیرمترقبه دارد. این بینانگر دقت و کیفیت در ساخت پروژه ها است که در تمامی مراحل از طراحی تا اجرا، مورد توجه مهندسین اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل بوده است.

محمدی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در حوزه عمرانی و اجرایی کیفی‌ترین پروژه‌ها را با همراهی مهندسان و اکیپ‌های نظارتی ساخته و تحویل آموزش و پرورش دهیم تا نسل آینده در بهترین فضا تحصیل و تهذیب خود را انجام دهند./ روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=4138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.