• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
طی یک سال و نیم گذشته

افتتاح ده هزار میلیارد تومان پروژه برای هلال احمر در کل کشور 

  • کد خبر : 3766
  • 05 آبان 1402 - 12:15
افتتاح ده هزار میلیارد تومان پروژه برای هلال احمر در کل کشور 
سیاست فردا /دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت:  هلال احمر از همان ساعات اولیه اتفاقات غزه در حضور میدانی داوطلبان و کادر پزشکی هلال احمر در غزه در راستای کمک رسانی بشردوستانه مبتنی بر قوانین بین المللی اعلام آمادگی کرد.

خبرنگار: فاطمه عبدلی / به گزارش سیاست فردا یعقوب سلیمانی در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای باغکل خوانسار اظهار کرد: هلال احمر یک سازمان مردمی است و بر اصول و اهدافی که کاهش آلام مردم را به دنبال دارد استوار است.در کنوانسیون چهارگانه ژنو انجام برخی اقدامات حتی با دشمن هم منع شده اما اکنون شاهد هستیم که بیمارستان ها امنیت ندارند و آنها را با موشک می زنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ خیرخواهی وظیفه ماست ادامه داد: هلال احمر از همان ساعات اولیه اتفاقات غزه در حضور میدانی داوطلبان و کادر پزشکی هلال احمر در غزه در راستای کمک رسانی بشردوستانه مبتنی بر قوانین بین المللی اعلام آمادگی کرد همچنین پک بیمارستانی آماده انتقال به غزه است، چند روزه که هواپیمایی با حدود 70 تن اقلام دارویی آماده حرکت به سمت غزه است اما مجوز پرواز ندادند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در ارزیابی که انجام شد اصفهان جز استان هایی است که در حوادث جاده ای رتبه اول و در سایر حوادث رتبه دوم کشور را دارد. هزار و 509 پایگاه امدادی و مراکز امدادی در کل کشور داریم که از این تعداد 614 پایگاه جاده ای است.همچنین در دولت فعلی 50 پایگاه امداد ونجات  جاده ای ساخته شده که 12 پایگاه خیر ساز است و 8 مرکز درمانی نیز افتتاح شده است.

سلیمانی یادآورشد: طی یک سال و نیم گذشته ده هزار میلیارد تومان پروژه در کل کشور افتتاح شده است. در دو سال اخیر تعداد عملیات های امداد و نجات به حدود ۹۰ هزار عملیات رسیده که بیش از 9 هزار عملیات در استان اصفهان انجام شده است. افرادی که خدمات امداد و نجات را دریافت کردند گوشه ای از زحمات داوطلبین و امدادگران جمعیت هلال احمر را دیده اند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.