• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای باغکل خوانسار

  • کد خبر : 3759
  • 05 آبان 1402 - 12:09
افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای باغکل خوانسار
سیاست فردا / مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: زمین و ساختمان پایگاه امداد جاده ای باغکل خوانسار توسط حاج فضل الله جواهری خیر به نام خوانساری تامین و ساخته شده است و ما آن را از لحاظ امدادی تجهیز خواهیم کرد.

 به گزارش سیاست فردا و به نقل از پایگاه خبری زنگ خطر ،محمد نوید متقی در آیین بهره برداری و افتتاح از پایگاه امداد و نجات جاده ای باغکل خوانسار اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در وسعت 110 هزار کیلومتری استان فعالیت های مختلفی را انجام میدهد. در سطح استان ۴۲ پایگاه امدادی می باشد که ۳۸ واحد آن جاده ای است و یک پایگاه ساحلی نیز در شهرستان چادگان قرار دارد. در حیطه عملیات جاده ای متاسفانه استان اصفهان  مقام اول را در کشور دارد. نیروهای هلال احمر شبانه روز خود را صرف  خدمت رسانی به مردم میکنند.از زمانی که شاهد فجایع تلخ در غزه هستیم درخواست های زیادی از طرف نیروهای هلال احمر برای اعزام به غزه داریم که نشان دهنده خلوص نیت آنهاست.

وی ادامه داد: در خوانسار و گلپایگان به همت نماینده مجلس این دو شهرستان پروژه های متعددی در حال انجام و پیشرفت است. در استان اصفهان هر اندازه ای که شهرستانی با مرکز استان فاصله داشته باشد بودجه و خدمات بیشتری دریافت می کند در همین راستا واحدی را در تحت عنوان “پیگیری امور شهرستان ها” دایر کردیم تا مسائل و مشکلات شهرستان ها را پیگیری کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی خوانسار می طلبید که فعالیت های بیشتری اعم از دارویی، درمانی و جاده ای انجام شود. برای راه اندازی یک پایگاه امداد و نجات جاده ای به  زمین، ساختمان و تجهیزات نیاز است که تمام این موارد نیاز به بودجه دارد، زمین و ساختمان پایگاه امداد جاده ای باغکل خوانسار  توسط حاج فضل الله جواهری خیر به نام خوانساری تامین و ساخته شده است و ما آن را از لحاظ امدادی تجهیز خواهیم کرد./خبرنگار: وحید اعظمی

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.