• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

انتقاد رئیس دادگستری‌گلپایگان از کیفیت آب شرب

  • کد خبر : 1810
  • 05 بهمن 1400 - 20:02
انتقاد رئیس دادگستری‌گلپایگان از کیفیت آب شرب
رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: مشکل پیش آمده برای آب شرب شهرستان را باید اداره مربوطه رفع کند تا کیفیت آب به حد مطلوب برسد و شهروندان از آن راضی باشند.

به گزارش سیاست فردا ، نجفعلی علیان، امروز(سه‌شنبه، ۵ بهمن‌ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: شرایط اقتصادی مردم را به خوبی مد نظر قرار دهید، چراکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم. تمام ادارات در توزیع خدمات خود عدالت را به کار ببندند، شاهد نواقصی در توزیع خدمات هستیم. گلپایگان از ظرفیت کشاورزی و دامداری برخوردار است، اما در توزیع نهاده‌های دامی مشکلاتی وجود دارد، بررسی آمار دامداران و توزیع عادلانه نهاده‌ها کار سختی نیست، پس ادارات مربوطه با دقت در این زمینه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان شاهد تصادفات زیادی هستیم، به همین دلیل شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی نقاط حادثه خیز را رفع و اصلاحات لازم را در جاده‌ها انجام دهند. همچنین جهاد کشاورزی در تغییر کاربری اراضی کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشد و اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را ندهد تا بعد از ساخت و ساز نیازی به ورود دادگستری و تخریب نباشد.

رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: رفع مشکل پیش آمده در آب را باید اداره مربوطه انجام دهد تا کیفیت آب به حد مطلوب برسد و شهروندان از آن راضی باشند. با فناوری، آب شور دریا را شیرین میکنند پس نمیتوان گفت نمیشود در اینباره کاری انجام داد.

همچنین در ادامه نیز حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان گفت: در زمان جنگ مشکلات مرغ و تخم مرغ، نهاده‌های دامی، آب و… را مدیریت میکردیم، پس اکنون بحث کیفیت آب و عدم تخصیص کامل حق‌آبه زیبنده شهرستان گلپایگان نیست و باید این موارد را قاطع و منطقی حل کرد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.