• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
مدیر گروه جهادی یاران همراه

اهداء دستمزد سه روز کاری بانوان منطقه نیازمند کاشمر به مردم غزه/ فرماندار و شهردار از این منطقه بازدید کنند

  • کد خبر : 3893
  • 17 آبان 1402 - 21:42
اهداء دستمزد سه روز کاری بانوان منطقه نیازمند کاشمر به مردم غزه/ فرماندار و شهردار از این منطقه بازدید کنند
مدیر گروه جهادی یاران همراه با بیان اینکه غزه تنها نیست گفت: گروه جهادی بانوان منطقه نیازمند کاشمر با عنوان «یاران همراه» با پاک کردن زعفران، دستمزد سه روز کاری خود را به مردم مظلوم غزه اهداء کردند.

به گزارش سیاست فردا ، نجمه صاحب زمانی در گفت‌و‌گو با ترشیز خوان؛ از اهداء دستمزد سه روز کاری بانوان منطقه نیازمند کاشمر به مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: گروه جهادی بانوان منطقه نیازمند کاشمر با پاک کردن زعفران، دستمزد سه روز کاری خود را به مردم مظلوم غزه اهداء کردند.

مدیر گروه جهادی یاران همراه و نویسنده حوزه دفاع مقدس بیان داشت: اهالی منطقه نیازمند کاشمر از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی برند و واقعا احتیاج به حمایت مالی دارند اما با این وجود باز هم نتوانستند نسبت به وضعیت مردم مظلوم غزه بی تفاوت باشند.

صاحب زمانی افزود: بانوان جهادی این منطقه با همکاری و اتحاد و همدلی وصف ناپذیری که دارند دوباره به صحنه آمدند و دستمزد سه روز کاری خود را با پاک کردن زعفران به کودکان و مردم مظلوم غزه هدیه کردند.

وی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب کبری (س)، بیان کرد: این برنامه با الگو گرفتن از بانوی قهرمان کربلا و به همت و همکاری گروه جهادی یاران همراه و بانوان پایگاه بسیج کوثر خیابان نیازمند برگزار شد.

این نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: مردم این منطقه از فرماندار و شهردار شهرشان انتظار دارند که نگاه ویژه‌ایی به این پویش داشته باشند و با حضور در جمع اهالی این منطقه و حمایت از این پویش به دغدغه‌ها و مشکلات این بانوان جهادی پاسخگو باشند.

وی در پایان یادآور شد: اسرائیل غاصب باید بداند که غزه تنها نیست و امروز در سراسر دنیا، فریاد عدالت خواهی و مبارزه با ظلم استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل بلند است و مسلمانان و آزاداندیشان جهان ساکت نمی‌نشینند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.