• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات لیگ های فوتبال استان اصفهان

  • کد خبر : 3595
  • 23 شهریور 1402 - 11:41
برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات لیگ های فوتبال استان اصفهان
دبیر هیئت استان اصفهان نیز با اشاره به تعداد باشگاههایی که به اتوماسیون متصل هستند، گفت: به دنبال آن هستیم که لیست باشگاهها در این زمینه تکمیل شود، از کمیته ها می خواهیم که با جدیت بیشتری نسبت به مدیریت بازیها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری سیاست فردا  وبه نقل از سایت رسمی هیأت فوتبال استان اصفهان، جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ های فصل گذشته فوتبال استان اصفهان در راستای برگزاری بهتر فصل تازه رقابتها و هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ های مختلف فوتبال استان اصفهان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ امروز در سالن جلسات هیئت فوتبال استان اصفهان با حضور علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان، حمید رضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال، مهدی عارفیان رئیس کمیته مسابقات، محسن قائدی مسئول امور شهرستانهای استان ، عباس عابدی رئیس کمیته انضباطی، احمد صالحی و امید سعیدفر رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری، افسانه اکبری مسئول انفورماتیک، شهرزاد خسروی مسئول امور مالی برگزار شد.

علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در این جلسه با تقدیر از روسای کمیته ها در جهت برگزاری مسابقات فصل قبل، گفت: تمام تلاش ما بر این است که هر سال با کیفیت بهتری مسابقات را برگزار کنیم. زمانی خروجی خوبی خواهیم داشت که به دنبال رفع انتقادات و نواقص باشیم.

وی افزود: برای ما لیگ های استان به مراتب از اهمیت بیشتری نسبت به لیگ های برتر دارد، چرا که لیگ برتر بر عهده باشگاهها است و ما بانی و مجری لیگ های استانی هستیم و بنابراین به دنبال بالا بردن کیفیت اجرایی آن باید باشیم تا در سطح کمی و کیفی بیشتری هر سال آن را اجرایی کنیم.

دادخواه دبیر هیئت استان اصفهان نیز با اشاره به تعداد باشگاههایی که به اتوماسیون متصل هستند، گفت: به دنبال آن هستیم که لیست باشگاهها در این زمینه تکمیل شود، از کمیته ها می خواهیم که با جدیت بیشتری نسبت به مدیریت بازیها اقدام کنند.

وی افزود: همچنین کمیته های مرتبط با برگزاری مسابقات نیز نیاز است که با یکدیگر تعامل و ارتباطات بیشتری داشته باشند و با توجه به حمایت ها و اقدامات هیئت دیگر هیچ کوتاهی مورد قبول نخواهد بود.

وی ادامه داد: انتظارمان از کمیته داوران این است که با توجه به برگزاری دوره های پیش فصل شاهد داوری های بهتری در فصل جاری باشیم.

در ادامه این جلسه عابدی مسئول کمیته انضباطی در خصوص پرونده های انضباطی فصل گذشته، صالحی و سعیدفر در ارتباط با موضوعات مرتبط با داوری، مسائل و مشکلات داوران صحبتهایی را بیان کردند.

راهکارهایی در جهت صدور مجوز باشگاهها، وضعیت باشگاهها و بحث استاندارد سازی ورزشگاهها، امور مالی و … دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.