• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

بعد از کرونا دومین فیلم خود را می‌سازم

  • کد خبر : 906
  • 15 تیر 1400 - 11:54
بعد از کرونا دومین فیلم خود را می‌سازم
رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون از ساخت فیلم جدیدی پس از این روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش سیاست فردا رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در سریال مناسبتی ماه رمضان با نام «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی حضور داشته است،  درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در این روزها نزدیک به دوازده پیشنهاد بازی در فیلم و سریال‌ را رد کردم که علت نپذیرفتن آن‌ها در مرحله اول کیفیت پایین فیلمنامه و یا کاراکتر پیشنهاد شده است و پس از آن وضعیت فعلی کشور و شرایط بیماری کرونا است که به همین دلیل تمام تلاشم را می‌کنم تا در این دوره کم کار باشم.

وی افزود: البته به تازگی در یک فیلم سینمایی با نام «تداخل» به کارگردانی محمدرضا وثوقی حضور داشته‌ام که علت پذیرفتن آن هم تعداد بازیگران کم این پروژه بود و از نظر مسائل بهداشتی در شرایط خوبی قرار داشت.

این بازیگر که پیش از این سریال و فیلم هم کارگردانی کرده است در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه‌ای به ادامه فعالیت در مقام کارگردان را دارد یا خیر، بیان کرد: اتفاقاً مدتی است که درحال بررسی ساخت یک فیلم هستم که درنهایت نتیجه آن به بعد از این روزهای کرونایی می‌رسد. درحال حاضر ۲ طرح را در ذهن دارم که مشغول بررسی آن‌ها هستم و پروژه آینده‌ای که کارگردانی می‌کنم از میان این ۲ طرح است.

توکلی در پایان درباره فعالیت در سینما در جایگاه یک کارگردان عنوان کرد: شرایط کارگردانی در سینما بسیار سخت و دشوار است و من با این مسائل و مشکلات پیرامون آن در فیلم اولم به خوبی مواجه شدم. به دلیل همه این دشواری‌ها نیز مدت‌ها انتظار کشیدم تا بتوانم در وضعیتی مطلوب فیلم دوم خود را جلوی دوربین ببرم که البته فکر می‌کنم پس از این همه مدت صبر و بررسی تمام جوانب کار، این خواسته به زودی محقق شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.