• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6

بی حجاب ها اسیرهای جنگ فرهنگی هستند

  • کد خبر : 3532
  • 04 شهریور 1402 - 21:12
بی حجاب ها اسیرهای جنگ فرهنگی هستند
سیاست فردا / معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: در موضوع حجاب برای افرادی که اقدامات هیجانی انجام می دهند باید  کار اقناع سازی انجام شود ، برای افرادی که نارضایتی دارند باید خدمت رسانی را بیشتر کنیم و با فرد سازمان یافته هم باید با اشد مجازات برخورد کنیم.قانون گذاران حواسشان باشد که برای همه نسخه یکسان پیچیده نشود.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا محمدرضا جان نثاری امروز (4 شهریور 1402) در کنگره 22 شهید کارمند شهرستان گلپایگان  زنده نگهداشتن یاد شهدا را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: اینکه در مراسمی عکس شهدا را نصب کنیم و از اسامی آنها نام ببریم  خوب است ، معمولا در یادواره شهدا چگونگی شهادت آنها را هم بیان میکنیم  اما کامل نیست، کامل شدن آن زمانی اتفاق می افتد که به این موضوع بپردازیم  چرا جوانان در آن سال ها به جبهه های جنگ رفتند و شهید شدند،نسل امروز باید بداند کشور چگونه حفظ شده است. برخی می گویند قبل از انقلاب هم مردم نماز میخواندند ، روزه می گرفتند و حجاب داشتند اما فرق است بین اینکه زیر بیرق طاغوت باشیم یا ولی الله.
وی ادامه داد: زمانی که طاغوت حاکم بود  لشکری درست شد با ساز و برگ های آنچنانی ، در سال ۵۴ در زمان شاه ملعون صدام تجاوز کوچکی به ایران کرد  و سه روز هم بیشتر طول نکشید، ارباب هایش سگ هار را به عقب برگردانند اما هیچ مقاومتی توسط لشکری که ایجاد شده بود  شکل نگرفت چرا که ارتش آن زمان تحت فرمان  طاغوت بود اما در دفاع مقدس مردم با دست خالی مقاومت کردند، شهیدان آدم های عادی بودند و خارق العاده به دنیا نیامده بودند و در شغل های مختلف فعالیت می کردند اما اکسیر امام (ره) به آنها خورد و از انسان های کاملا معمولی آدم هایی ساخت که باید درباره هر کدام کتاب هایی نوشته شود. شهید سلیمانی  بچه کشاورز بود اما با اطاعت از امام(ره)  وارد جبهه می شود و دفاع را سر لوحه خود قرار می دهد و از آن آدم معمولی امروز به کسی تبدیل شده است  که بعد از شهادتش هم تمام مستکبران جهان از اسمش و مکتب او می ترسند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان  با بیان اینکه در یادواره های شهدا باید این بزرگواران را به جامعه معرفی کنیم گفت: ستاد دائمی یادواره شهدای شهرستان گلپایگان تاکنون چه اقدامی انجام داده است؟ برگزاری یادواره شهدای کارمند یک حرکت نمادین است اما اگر برویم کف خیابان های گلپایگان و از نوجوانان گلپایگان سوال کنیم که گلپایگان چند کارمند شهید دارد آیا می دانند؟ آیا می توانند اسامی ۵ تا از شهدای کارمند را نام ببرند و یا از آرمان های آنها سخن بگویند؟ اما اگر به آنها بگوئیم اسم ۲۰ تا هنرپیشه خارجی را نام ببر بدون لکنت می گویند، یادواره شهدا باید خروجی اش فیلم های کوتاه باشد، تاکنون چند تئاتر  و یا فیلم کوتاه برای شناساندن این شهیدان در شهرستان تولید شده است؟ چند درصد فضای مجازی گلپایگان برای معرفی شهیدان اشغال شده است؟

جان نثاری با بیان اینکه شهید رجایی ساده زیست بود خاطر نشان کرد:  از مسئولین میخواهیم حداقل مر قانون را رعایت کنند و مسئولیت برای آنها طعمه نباشد،مسئولین باید خودشان کف میدان عمل باشند. مستکبرین تمام تلاش خود را کردند که مراسم اربعین سست برگزار شود،  زمانی که داعش در آن منطقه جولان میداد شهید سلیمانی گفت ما امنیت اربعین را تامین می کنیم و کردند، معتقدیم که امام حسین(ع) دارد به تمام آزادگان دنیا معرفی می شود، در اربعین همه ادیان و حتی لاییک ها هم حضور پیدا می کنند. برای برگزاری مراسم اربعین مردم دارند وظیفه خود را انجام میدهند ما مسئولین هم برای تسهیل امور مردم هر کاری میتوانیم انجام دهیم. اربعین با شکوهی  از جاماندگان در شهرستان برگزار شود.

دستگاه قضایی در استان انقلابی عمل می کند

وی اضافه کرد: چرا دشمن در حالی که میداند نارضایتی اصلی مردم اقتصاد و معیشت است  وارد حوزه زنان می شود؟ چرا وقتی عموم مردم از گرانی ناراحت هستند دشمن به سمت حجاب می رود؟ زیرا دشمن به دنبال این است که در حوزه امنیت داخلی پروژه سوریه سازی را رقم زند و نا امنی ها آرام آرام در کشور شکل بگیرد و آهسته آهسته  شیرازه کشور از نظر امنیت بپاشد،  و پروژه بعدی گسترش فساد، فحشا، مواد مخدر و مشروبات است که جوانان برای مقابله با دشمن وجود نداشته باشند و برای مستکبران فرش قرمز پهن کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان یادآورشد: برخی میگویند در حوزه حجاب باید کار فرهنگی انجام دهیم وبرخی هم معتقدند این افراد هنجار شکن هستند باید با اشد مجازات با آنها برخورد شود ، هر دو  روش درست است فقط در اجرای آن باید مخاطب را اشتباه نگیریم.بی حجابی از طرف برخی افراد که تحت سرویس های جاسوسی هستند انجام می شود ،زمانی که بدحجابی بود آنها بی حجابی را تبلیغ می کردند اکنون که کمی بی حجابی شده است اینها عریان سازی را ترویج می کنند، این یک توطئه حساب شده است.

وی ادامه داد:  خانمی که در خیابانی آغوش رایگان میگذارد سازمان یافته است، اما برخی قشر ها از موارد دیگری از جمله معیشت ، گرانی و… ناراحت هستند و میخواهند نارضایتی خود را با کشف حجاب بیان کنند. دختر ۱۴ ساله که کشف حجاب می کند سازمان یافته نیست و اصلا عمق کار خود را نمیداند و یک آدم هیجانی است. برای افرادی که اقدامات  هیجانی انجام می دهند باید  کار اقناع سازی انجام شود ، برای افرادی که نارضایتی دارند باید خدمت رسانی را بیشتر کنیم و با فرد سازمان یافته هم باید با اشد مجازات برخورد کنیم.قانون گذاران حواسشان باشد که برای همه نسخه یکسان پیچیده نشود.

محمدرضا جان نثاری با بیان اینکه دستگاه قضایی در استان انقلابی عمل می کند و مردانه پای کار است تصریح کرد: با هنجار شکنان برخورد کنید و اجازه ندهید شهرستان متدین گلپایگان توسط افراد مغرض دستخوش تغییر شود، آموزش و پرورش در حجاب و عفاف باید با جدیت  برخورد کند، اگر معلمی تبلیغ بی حجابی کرد شایستگی معلم بودن را ندارد و اگر استادی در دانشگاه هم ترویج بی بند و باری می کند قطعا صلاحیت ندارد. حق ندارید به افراد بی حجاب در ادارات و بانک ها خدمات ارائه دهید، او قانون شکن است و حق ندارید به کسی که قانون کشور را زیر پا می گذارد خدمات بدهید؛ نباید در این راستا همه بار مسئولیت را بر دوش نیروی انتظامی گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در پایان یادآورشد: بی حجاب ها اسیر های جنگ فرهنگی امروز هستند،  اکنون سخن های من در فضای مجازی منتشر می شود و پیام هایی برای آن گذاشته می شود اما مهم نیست، از روحیه انقلابی خود کوتاه نیایید؛  هر کاری بکنیم دشمن چیز دیگری میگوید، اگر فردا حکمی دهیم که پوشش آزاد است باز هم چیز دیگری میگویند. گلپایگان خبرنگارهای خیلی خوبی دارد و برخی شماره من را دارند و اخبار خود را برای من ارسال می کنند. حوزه رسانه ای شهرستان زنده و فعال است، از آنها تشکر میکنم که به صورت مستمر فعال هستند، امیدوارم در اطلاع رسانی منصفانه و به وقت موفق باشند.

مدیران استانی برای اجرای مصوبات بیشتر تلاش کنند

در ادامه نیز نماینده گلپایگان وخوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید رجایی الگو بود هفته دولت را تبریک گفت و اظهار کرد:  شاهد تلاش های مجموعه دولت و استانداری اصفهان هستیم اما مشکلاتی در شهرستان وجود دارد، سفر رئیس جمهور به استان اصفهان مصوباتی برای گلپایگان داشت که بسیاری از آنها اجرایی نشده و در راستای اجرای آن پیگیری های لازم را داریم و امور مربوطه را رها نخواهیم کرد.

دکتر سید مسعود خاتمی خطاب به معاون سیاسی استاندار اصفهان  افزود:  به مدیران استانی توصیه کنید در راستای اجرای مصوبات بیشتر تلاش کنند، قولی که میدهند و توقعی که برای مردم ایجاد می شود باید اجرایی گردد. در دیداری که با وزیر جهاد کشاورزی داشتم به او  گفتیم وزیر قبلی قول هایی برای امور مربوطه در گلپایگان داده است و اکنون که تغییر و تحول ایجاد شده نباید مصوبات بر زمین بماند.

همچنین محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان گفت:زمانی که کارنامه دولت را مرور می کنیم با توجه به تمام مشکلات، تنگناها و متاسفانه برخی کارشکنی ها ، قابل قبول است اما تا رسیدن به هدف هنوز راه مانده و باید تلاش کرد تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود. در شهرستان امور به خوبی پیش می رود و همه در این راستا دارند تلاش میکنند. پیش ثبت نام انتخابات در گلپایگان با حضور پرشور کاندیداها انجام شد و تلاشمان این است که انتخاباتی در خور شان مردم و نظام برگزار شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.