• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
رضاتوکلی بازیگر سینما و تلویزیون:

تا انتقاد میکنم ناراحت می شوند/ من مشکلات مردم را بیان می کنم

  • کد خبر : 1393
  • 02 شهریور 1400 - 10:46
تا انتقاد میکنم ناراحت می شوند/ من مشکلات مردم را بیان می کنم
رضا توکلی گفت : با آن بازیگرانی که لوس هستند و ادا در می آوردند و یا با روابط سیاسی و سفارش از بالا و پایین وارد این حوزه شده اند کاری ندارم اما اکثریت بازیگران متعلق به مردم هستند. بازیگران در خط اول جبهه فرهنگی قرار دارند.

خبرنگار فردین عبدلی / رضا توکلی در گفت و گو با سیاست فردا اظهار کرد: با شیوع کرونا در دنیا، سینماها و تجمعات تحت تاثیر قرار گرفت. بسیاری از مسئولین مربوطه در حوزه سینما تلاش کردند شرایط مطلوبی را فراهم کنند اما موفق نشدند چرا که زیر ساخت ها هنوز آماده این اتفاق نبود. تصور می کنم تا سال های آینده هم سینما پا نگیرد؛ به نظر من سینما مُرد ، احیای دوباره آن نیازمند زمان است.

وی در رابطه با سریال احضار و توقف فیلم برداری آن به دلیل ابتلای برخی از عوامل به کرونا  ادامه داد: کار کردن در شرایط کرونایی بسیار دشوار است، در پروژه احضار یک پزشک و پرستار حضور داشتند و روزانه میزان اکسیژن و درجه تب عوامل را چک می کردند اما علی رغم رعایت این موارد به دلیل ابتلای برخی از افراد حاضر در این پروژه ، کار چند روزی تعطیل شد. در روند ساخت سریال احضار با مرگ دست و پنجه نرم کردیم. پزشکان از صدابردارمان که به کرونا مبتلا شده بود قطع امید کرده بودند، خدا به او زندگی دوباره داد.
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نگاهی را برای مردم ایجاد کرده اند که مگر بازیگر ها چکار می کنند؟! برخی می گویند مگر از گرسنگی می میرید و می گویند کار نکنید ، بعد از سریال احضار پیشنهاد بازی در 12 کار را داشتم اما به دلیل کرونا قبول نکردم ولی تا کی میتوانم کار نکنم؟ ما تامین نیستیم و در زمینه معیشت دچار مشکل هستیم.زمانی که انتقاد می کنم ناراحت می شوند؛ در برنامه ای تلویزیونی در رابطه با گرفتاری های مردم صحبت کردم که تهیه کننده گفت : مراقب باش. مراقب چه چیزی باشیم، مراقب چه مواردی باشیم؟ من هم مانند خبرنگاران رسالتی بر عهده دارم و باید مشکلات مردم را بیان کنم.
توکلی افزود: کرونا برای بازیگران مشکلات دو چندانی ایجاد کرده است چرا که کارکنان سایر مشاغل می توانند پروتکل ها را رعایت و از ماسک استفاده کنند اما بازیگران نمی توانند، برخی از افرادی که از حوزه فرهنگی و سینمایی بی اطلاع هستند صحبت هایی را در فضای مجازی مطرح و خودشان را خالی می کنند البته اشکالی ندارد چرا که ما زیر ساخت های مناسبی که فرزندانمان بتوانند فریاد بزنند را فراهم نکردیم. در کجای دنیا زمانی که یک نفر پیشرفت می کند مورد حمله قرار می گیرد؟ اینها درد های فرهنگی است.
 
هنرمندان بدون شرط سنی واکسینه شوند
وی با بیان اینکه برای تخریب هنرمندان موجی راه افتاده است خاطر نشان کرد: با آن بازیگرانی که لوس هستند و ادا در می آوردند و یا با روابط سیاسی و سفارش از بالا و پایین وارد این حوزه شده اند کاری ندارم اما اکثریت بازیگران متعلق به مردم هستند، ما هم همچون همه مردم با ماسک و کلاه  در صف مرغ ، تخم مرغ ، گوشت و .. می ایستیم. پیشکسوتان ما نگران هستند و دغدغه واکسن، معیشت و مسائل فرهنگی را دارند. 
 
رضا توکلی با بیان اینکه بازیگران در خط اول جبهه فرهنگی قرار دارند تصریح کرد: وزیر ارشاد و رئیس صدا و سیما باید از وزارت بهداشت درخواست واکسیناسیون هنرمندان را بدون در نظر گرفتن شرط سنی داشته باشند. هنرمندانی که مقابل دوربین هستند نمی توانند ماسک بزنند و دیدیم که چطور علی سلیمانی از دستمان رفت. هنرمندان ما ارزشمند هستند چرا که مردم برای آنها زحمت کشیدند و هزینه کردند. مردم هنرمندان را حمایت کنند تا ما هم مشکلات مردم را بگوییم. من مشکلات معیشتی مردم را بیان می کنم.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.