• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

تجلیل ازکتابخوانان برتر شهرستان نمین

  • کد خبر : 3946
  • 02 آذر 1402 - 10:35
تجلیل ازکتابخوانان برتر شهرستان نمین
در حاشیه نماز جمعه با حضور مسئولین شهرستانی از کتابخوانان برتر شهرستان نمین تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سیاست فردا به نقل از تایماز نیوز ، حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از تمامی زحمتکشان این عرصه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نمین به عنوان دو دستگاه متولی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه عنوان کرد و گفت: رسالت اصلی تمامی مسئولین فرهنگی شهرستان نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان در جامعه است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین، آگاهی و دانایی مردم را که در نتیجه کتاب و کتابخوانی به دست می آید، راه نجات و رستگاری بشر دانست و اظهار داشت: یکی از مولفه ها و شاخصه های اصلی جامعه متمدن و پیشرفته میزان مطالعه افراد آن جامعه است که در نتیجه علم و دانش به قله های رفیع کمال بشری و سعادت دنیوی و اخروی رسیده اند.
اسدزاده در ادامه با بیان اینکه در باب اهمیت و جایگاه کتاب در اسلام همین بس که معجزه دین مبین اسلام نیز کتاب و قرآن کریم است، افزود: خداوند متعال در این کتاب مقدس نخستین آیاتی که بر پیامبراکرم (ص) نازل کرده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توام شده است و به قلم و به آنچه می نویسد، قسم یاد می کند.
در پایان مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی و موسسه آوای تمدن نمین از کتابخوانان برتر شهرستان نمین با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر بعمل آمد. برگراری نمایشگاه آثار نویسندگان شهرستان در حاشیه نماز جمعه از دیگر برنامه های اجرایی بود./روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.