• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

تسهیلات 100 میلیون تومانی بنیاد مسکن برای متقاضیان روستایی

  • کد خبر : 2839
  • 28 مرداد 1401 - 20:31
تسهیلات 100 میلیون تومانی بنیاد مسکن برای متقاضیان روستایی
مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در سال جاری متقاضیان  روستایی و شهر های با جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر می توانند از تسهیلات 100 میلیون تومانی بهره مند شوند.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا غلام حسین خانی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: افرادی که در گلشهر اقدام به ساخت وساز خانه های مسکونی کردند برای اخذ سند به بنیاد مسکن مراجعه کنند همچنین بخشی از زمین ها در گلشهر بر اساس بخشنامه هایی که  بنیاد مسکن دارد باید به مردم واگذار شود که قرار شد با امور مربوط به زمین در دفتر مرکزی در تهران مکاتبه ای داشته باشیم تا در این واگذاری مردم از خدمات بهتری در راستای اخذ اسناد مالکیت خود بهره مند شوند، نتیجه این مکاتبه نهایتا تا یک ماه آینده به فرماندار گلپایگان اطلاع  داده خواهد شد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در روستاها  از طریق اعتبارات تملک دارایی، استانی، ملی و… طرح های هادی را اجرا می کند ، همچنین از سال 84 تا کنون برای  مساکن روستایی تسهیلات ارزان قیمتی را  در اختیار متقاضیان قرار می دهیم ، در استان اصفهان سالانه حدود ده هزار واحد از این تسهیلات بهره مند می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در سال جاری متقاضیان  روستایی و شهر های با جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر می توانند از تسهیلات 100 میلیون تومانی بهره مند شوند اما
با قول هایی که در شورای عالی مسکن داده شده است امیدواریم مبلغ تسهیلات به 200 میلیون تومان ارتقا یابد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.