• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

تعدیل نیرو در شرکت “طعم طبیعت حامی” در گلپایگان

  • کد خبر : 2968
  • 26 آذر 1401 - 11:57
تعدیل نیرو در شرکت “طعم طبیعت حامی” در گلپایگان
رئیس صمت شهرستان گلپایگان در خصوص وضعیت شرکت "طعم طبیعت حامی"گفت: آنطور که شنیدم  این مجموعه زیر نظر بنیاد تعاون است البته این خبر را هم شنیدم  که درصدد واگذاری به بخش خصوصی می باشند.

خبرنگار: فردین عبدلی / محسن اتحادی در گفت و گو با سیاست فردا اظهار کرد: خلع ید زمین های شهرک صنعتی یک روند زمان بر است اما بعد از مدت ها دو واحد در شهرک صنعتی گلپایگان و دو واحد در ناحیه صنعتی سعید آباد خلع ید شد و به مرحله مزایده رسید اما به دلایلی که شرکت شهرک های صنعتی استان می داند مزایده برگزار و سپس باطل شد و قرار است مجددا برگزار شود، البته این تنها یک مسکن  است چرا که حدود 50 سرمایه گذار آماده فعالیت در گلپایگان هستند و نیازمند زمین می باشیم، سرمایه گذاری داریم که اگر به وی 20 هزار متر زمین بدهیم حدود 150 نفر اشتغالزایی دارد.
وی ادامه داد: موضوعاتی همچون خلع ید، واگذاری ها ، ارائه امکانات و … با شرکت شهرک های استان اصفهان است که در اصفهان مستقر است و این مجموعه تنها در کاشان نمایندگی دائم دارد و متاسفانه هنوز نماینده آنها در گلپایگان مستقر نشده است.

رئیس صمت شهرستان گلپایگان گفت: متاسفانه طی 4 سال اخیر که پیگیر واگذاری زمین به سرمایه گذاران  هستیم بدعهدی ها ، کارشکنی ها و بد سلیقگی هایی انجام شد اما اکنون امیدوار هستیم با پیگیری های جدی فرماندار و دفتر نماینده گلپایگان  در مجلس تا حدود 6 الی 7 ماه دیگر بتوانیم زمین هایی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

اتحادی در خصوص وضعیت شرکت “طعم طبیعت حامی” خاطر نشان کرد: این شرکت تولید کننده انواع شیرین کننده از برگ استویا است تکنولوژی این شرکت در خاورمیانه منحصر به فرد می باشد. سال 96 این تکنولوژی را از چین خریداری کردند و توانستند  از برگ گیاه استویا شیرین کننده ای را تهیه کنند که 300 برابر شکر شیرینی دارد  اما مشکل دیابت را به همراه  ندارد البته این محصول در نقاط دیگر تولید می شود اما خلوص پایین تری دارد.

وی با بیان اینکه استارت این کارخانه در سال 96 زده شد و در سال 99 به اتمام رسید تصریح کرد: براساس شنیده هایم طبق ارزیابی جدید حدود 500 میلیارد تومان برای این کارخانه سرمایه گذاری کرده اند  و اکنون علت عدم فعالیت این شرکت مشکل نقدینگی است ، برای تهیه مواد اولیه نیازمند حداقل 55 میلیارد تومان  هستند چون این محصول خیلی در ایران کاشته نمی شود. 99 درصد ماشین آلات مورد نیاز در این کارخانه نصب شده است.

رئیس صمت شهرستان گلپایگان با بیان اینکه این کارخانه حدود 50 نفر از نیروهای خود را تعدیل کرده است یادآورشد: آنطور که شنیدم  این مجموعه زیر نظر بنیاد تعاون است البته این خبر را هم شنیدم  که درصدد واگذاری به بخش خصوصی می باشند. در این مجموعه اکنون کمتر از ده نفر نیروی انسانی مشغول به فعالیت است.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.