• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
ر اولین جشنواره ابوالفضل العباس (ع) در سطح کشور

تندیس ایثار در۳ بخش ویژه به امدادگران اردبیلی اهدا شد

  • کد خبر : 3890
  • 17 آبان 1402 - 21:36
تندیس ایثار در۳ بخش ویژه به امدادگران اردبیلی اهدا شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران اردبیلی در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد تندیس ایثار را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سیاست فردا به نقل از تایماز نیوز حمید قویدل در گفت و گو با روابط عمومی اظهار کرد: اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس (ع) به منظور تجلیل از برگزیدگان حوزه امداد و نجات کشور در سال ۱۴۰۱، امروز ۱۵ آبان در تهران برگزار شد، به طوری این جشنواره در ۵ بخش برگزار و امدادگران اردبیلی موفق به کسب تندیس در سه بخش این جشنواره شدند.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد جز برترین های کشور شد، اذعان کرد: در این جشنواره از ۷۰ نفر از امدادگران، نجاتگران، پرسنل‌ جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات که در عملیات های مختلف حضور موثری داشتند، تجلیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره قرار است به صورت سالانه برگزار شود، افزود: در جشنواره حضرت‌ ابوالفضل(ع) از ۴ استان که بیشترین‌ عملیات ها و خدمات امداد و نجات را در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسانده‌اند و همچنین ۶ پایگاه برتر کشور شامل جاده ای، کوهستان و ساحلی تقدیر شد که استان اردبیل جز استانهایی بود در رتبه های برتر قرار گرفت.
قویدل بیان کرد: همچنین در این جشنوره ۳ نفر از نیروهای امدادی که در زلزله سوریه حضور و ۱۴ نفر که در عملیات زلزله ترکیه به خدمت رسانی مشغول بودند نیز تجلیل شد.
به گفته وی ۶ نفر از نجاتگران که در عملیات های ویژه حضوری فعال داشتند نیز تقدیرشد و نفرات برتر در مراکز کنترل هماهنگی عملیات، آنست، ارتباطات رادیویی، تجهیزات، ادارات لجستیک و ادارات عملیات نیز در لیست‌ تقدیر شوندگان قرار گرفتند‌./روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.