• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

« دودکش 2» بر روی آنتن شبکه یک می رود

  • کد خبر : 660
  • 30 خرداد 1400 - 9:29
« دودکش 2»  بر روی آنتن شبکه یک می رود

به گزارش سیاست فردا با پایان سریال طنز « زیر خاکی 2 » در 29 خرداد ، براساس زیرنویس تلویزیون سریال « دودکش 2 » از شنبه 5 تیرماه بر روی آنتن شبکه یک می رود، حال در یک هفته مانده به پخش سریال دودکش 2 ، شبکه یک چه برنامه ای را بر روی […]

به گزارش سیاست فردا با پایان سریال طنز « زیر خاکی 2 » در 29 خرداد ، براساس زیرنویس تلویزیون سریال « دودکش 2 » از شنبه 5 تیرماه بر روی آنتن شبکه یک می رود، حال در یک هفته مانده به پخش سریال دودکش 2 ، شبکه یک چه برنامه ای را بر روی انتن خواهد برد؟

 

سریال «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی  از مدتی قبل درتهران تصویربرداری خود را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد. هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز و نگار عابدی از جمله بازیگران «دودکش ۲» هستند همچنین محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی که در سری های قبل این سریال به عنوان بازیگران خردسال مجموعه حضور داشتند اکنون در دوران نوجوانی به سر می برند و با چهره هایی جدید در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که میتواند برای مخاطب جذاب باشد.

 

در خلاصه داستان  « دودکش 2 » آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!»

 

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.