• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

ستاد رفع موانع تولید استان اصفهان، تولیدکنندگان را پاسکاری نکند

  • کد خبر : 1778
  • 30 دی 1400 - 22:30
ستاد رفع موانع تولید استان اصفهان، تولیدکنندگان را پاسکاری نکند
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس  با بیان اینکه برای مطالبه گری من به عنوان نماینده مردم در کنار رسانه ها هستم گفت:از نحوه فعالیت ستاد رفع موانع تولید استان در حدود دو سال گذشته راضی نیستیم ،  ستاد رفع موانع تولید باید موانع را بردارد نه تولیدکنندگان را پاسکاری کنند.
فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا سید مسعود خاتمی امروز (30 دی 1400 )در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: از رسانه ها انتظار می رود که مسائل را آنطور که هست مورد بررسی قرار دهند و در زمینه مطالبه گری فعالیت کنند ،برای مطالبه گری من به عنوان نماینده مردم در کنار رسانه ها هستم و از مسئولین اجرایی سوال می کنیم که برای حل مشکلات چه اقدامی انجام دادند. البته در مطالبه گری موضوع مسائل شهرستان و کشور باشد نه منافع شخصی، همچنین برای اینکه مطالباتتان جنبه واقعی داشته باشد نقاط قوت را هم بیان کنید چرا که بالاخره هر فردی یک کار مثبتی را انجام داده و زحمت کشیده است.
وی ادامه داد: جز وظایف نمایندگان  نیست که بگوید رئیس فلان اداره چه کسی باشد چرا که فرمان شهر در دست  فرماندار است اما نماینده باید پیگیر پاسخگویی ادارات به مردم باشد، همه وزرا باید به ما پاسخ دهند  برنامه هایی که اعلام کردند به کجا رسیده است. افرادی  باید عهده دار امورات مردم باشند که جهادی عمل کنند و برای حل مشکلات مردم به جای وقت اداری وقت جهادی بگذارند.
 
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: اگر می خواهیم  مجلسی داشته باشیم که قوانین را با آینده نگری وضع کند باید عملکرد نمایندگان آن به گونه ای باشد که فقط به فکر رای گرفتن برای  4 سال آینده خود نباشند. مجلس در قانون گذاری باید رشد کنند و من گاهی اوقات از این مسئله ناراضی هستم همچنین انتظارات مردم هم از نمایندگان در مسائل جزئی باید عوض شود ، از نمایندگان بپرسند که برای وضع قوانین چه کاری انجام دادند، البته نماینده ها هم باید در بین مردم و روستاییان زحمتکش باشند و با مشکلات آنها آشنا شوند تا در وضع قوانین به این مشکلات توجه کند.
 
 خاتمی با بیان اینکه افزایش قیمت ها نه تنها متوقف نشده بلکه بالاتر هم رفته گفت:  دولتمردان به ما می گویند به دلیل پایین بودن درآمد پایدار کشور مشکلات را با تولید پول رفع کردند که سبب تورم شده اما مجلس در زمینه های مختلف ازجمله کشاورزی و رونق تولید تصمیم های کارشناسی خوبی  اخذ کرد البته به ثمر نشستن این تصمیمات مقداری به زمان نیاز دارد.
 
عضو کمیسیون بهداشت مجلس  خاطر نشان کرد: در گلپایگان  در راستای رفع موانع تولید کنندگان با مراکز صنعتی و کارآفرینی  جلسات متعددی برگزار کردیم. خوشبختانه  پتانسیل گسترش صنعت و ایجاد اشتغال در این شهرستان  زیاد است. برخی از مشکلات این قشر از جمله دریافت تسهیلات به تهران مربوط می شود که پیگیر حل آن هستیم اما از نحوه فعالیت ستاد رفع موانع تولید استان در حدود دو سال گذشته راضی نیستیم ،  ستاد رفع موانع تولید باید موانع را بردارد نه تولیدکنندگان را پاسکاری کنند. درخواست تشکیل این ستاد را در شهرستان داده ایم. 
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.