• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
مدیرعامل پخش ابزار صنعت:

شرکت پخش ابزار صنعت توزیع کننده ۲۷ برند داخلی و جهانی در سطح خوزستان است

  • کد خبر : 3786
  • 07 آبان 1402 - 7:21
شرکت پخش ابزار صنعت توزیع کننده ۲۷ برند داخلی و جهانی در سطح خوزستان است
سیاست فر دا / فرشاد صالحی درحاشیه اولین نمایشگاه ابزار آلات با اشاره به اینکه ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنف ابزار را دارند گفت: در حال حاضر ۲۷ برند داخلی و جهانی را توزیع می‌کنند؛ در مجموعه ابزار صنعت بیش از ۴۰۰۰ قلم کالا را در سطح استان خوزستان توزیع میشود.

به گزارش سیاست فردا و به نقل از  پایگاه خبری هنر قلم ، فرشاد صالحی درحاشیه اولین نمایشگاه ابزار آلات با اشاره به اینکه ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنف ابزار را دارند اظهار کرد: در حال ۲۷ برند داخلی و جهانی را توزیع می‌کنند در مجموعه ابزار صنعت بیش از ۴۰۰۰ قلم کالا را در سطح استان خوزستان توزیع و خدمات رسانی به همشهریان می‌کنیم.

وی افزود: مجموعه ما اصول بنیادی و اخلاق مداری اش این است که بتواند بهترین خدمات را برای همشهریان و مشتری های مجموعه داشته باشیم و پشتیبانی های لازم را برای آنها به عمل بیاوریم و به لحاظ کیفیت محصولات و کیفیت خدمت رسانی بتوانیم همیشه بهترین خدمت گذار برای مشتریان و هم استانی هایمان باشیم.

مدیرعامل پخش ابزار صنعت عنوان کرد: سطح گستردگی کالاهایی و توزیع که داریم در سراسر استان خوزستان است و توانستیم به لطف خداوند بیش از ۱۵۰۰مشتری در سطح استان داشته باشیم؛ کسانی که کسب و کارهای ابزار فروشی دارند بتوانیم خدمت گزارشان باشیم و به آنها سرویس دهی بدهیم.

صالحی خاطرنشان کرد: به صورت مستقیم ۱۷پرسنل و غیر مستقیم نیز ۱۵۰۰نفر می باشند.

وی در ارتباط با این نمایشگاه اظهارکرد: تعامل خوبی بین واردکنندگان، تولیدکنندگان ابزار و عرضه کنندگان ابزار صورت گرفته وجهت آشنایی بیشتر با مشتریان یا مصرف کنندگان کالا با محصولات جدید شده است.

مدیرعامل پخش ابزار صنعت با بیان اینکه ۲۰سال سابقه ی پخش کالا در استان را دارند خاطرنشان کرد: اکثر ابزارفروشان بیش از ۹۰درصد آنها از مشتریان ما هستند که این نمایشگاه باعث شده تجدیددیداری شود و خاطرخوبی را مجدد برای ما داشته است.

صالحی همچنین از فروش ویژه در این نمایشگاه خبرداد و گفت: به مناسبت اولین نمایشگاه فروش ویژه داشته ایم که با این فروش بسیاری از همکاران بهره مند شوند./خبرنگار: حدیث کریمی

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.