• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

عدم انبوه سازی، دلیل گرانی مسکن در گلپایگان

  • کد خبر : 3022
  • 04 دی 1401 - 18:33
عدم انبوه سازی، دلیل گرانی مسکن در گلپایگان
فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: نیاز است که مشکل دفع آب های سطحی در محل ساخت و ساز مسکن ملی حل شود.

به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان امروز (4 دی 1401) در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه متاسفانه موضوع مسکن در شهرستان گلپایگان معطل مانده بود اظهار کرد:  مسکن نیاز اساسی شهرستان است لذا از ابتدای سال جاری حداکثر دو هفته یکبار جلساتی پیرامون این موضوع  برگزار کردیم. عدم انبوه سازی طی چند سال اخیر  یکی از دلایل گرانی مسکن در گلپایگان بود چرا که شرایطی فراهم شده بود که عرضه پایین و تقاضای بالا بود، اکنون خرید خانه در گلپایگان با 600 الی 700 میلیون تومان کار سختی است.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست های دولت در راستای ساخت مسکن و قولی که رئیس جمهور داد کار را در گلپایگان شروع کردیم و تخصیص زمین و پرداخت تسهیلات  به تعدادی از متقاضیان انجام شده و برخی از آنها ساخت و ساز را آغاز کرده اند. در محل جانمایی شده زیر ساخت ها وجود نداشت ، با جلساتی که در استان و شهرستان برگزار کردیم  اکنون این مشکل اساسی حل شده است و معابر اصلی آن نیز  توسط راه و شهرسازی تسطیح شده و معابر فرعی نیز باید  توسط بنیاد مسکن انجام شود.

فرماندار شهرستان گلپایگان با بیان اینکه امیدواریم بعد از فصل سرما شاهد رونق ساخت و ساز ها باشیم گفت:  نیاز است که مشکل  دفع آب های سطحی در محل ساخت و ساز مسکن ملی حل شود همچنین بر اساس توافق نامه ای  که بین شهرداری و راه و شهرسازی وجود دارد ، شهرداری جدول گذاری ها را انجام دهد.

عسگریان تصریح کرد:  افرادی که گوگدی هستند و موقع ثبت نام شهر خود را گلپایگان انتخاب کردند پالایش شوند   و به گوگد مراجعه کنند ، زمین های موجود در شهر گوگد از وضعیت خوبی برخوردار است و زیر ساخت ها را داراست.  تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز یک اقدام مثبت است که دارد سازوکارهای قانونی خود را طی میکند و هرچه زودتر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.