• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

فاضلاب و ترمینال دو معضل شهر گلپایگان

  • کد خبر : 2803
  • 25 مرداد 1401 - 11:37
فاضلاب و ترمینال دو معضل شهر گلپایگان
رئیس شورای شهر گلپایگان گفت: فعالیتمان در محلات  را از مناطقی آغاز کردیم که در دوره قبل شورا کار بسزایی در آنجا انجام نشده بود.

خبرنگار : وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا سید حسن علوی روز گذشته ( 25 مرداد 1401)  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: از ابتدای این دوره از  شورا تاکنون نزدیک به 600 درخواست مردمی به شورای شهر گلپایگان  ارسال شده است و در حد توان درخواست هایی که مربوط به معضلات شهری بود را در سریعترین زمان ممکن با همکاری شهردار حل کردیم و با تغییر فرماندار پیگیری آن دسته از درخواست های مردمی که  که به سازمان ها و ادارت مربوط می شد سرعت زیادی گرفت تا جایی که با یک تلفن به فرماندار معضلی که چندین ماه بر زمین مانده بود حل می شد و نهایتا رضایت مردمی را به همراه داشت. وی ادامه داد : در یک سال گذشته 143 مصوبه  از 134 جلسه شورای شهر خارج شد.  آغاز فعالیت شورای شهر همراه با پیک های متعدد کرونا بود اما ملاقات های مردمی را به تاخیر نینداختیم و پیگیر مطالبات آنها بودیم.توافق با ورثه یک قطعه زمین در کوچه مسجد حاجی برای ساخت پارکینگ یکی از معضلات خیلی بزرگ بود ، امسال آزادسازی محل این پارکینگ  را حتما به نتیجه خواهیم رساند تا در سال های آینده فاز های بعدی آن را اجرایی کنیم.

رئیس شورای شهر گلپایگان موزه مردم شناسی را از کمبودهای شهر گلپایگان دانست و گفت: در شورای قبل اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شده بود و شهرداری نیز برای این موزه حمام رباط آحسین را بازسازی کرده بود و  قرار بود بخشی از این حمام تجاری شود و رستوران سنتی در آن احداث شود اما تصمیم گرفتیم این حمام تاریخی از بخش تجاری خارج شود و تا جایی که امکان دارد  به موزه مردم شناسی تبدیل شود در همین راستا طی دو مرحله آن را به مزایده گذاشتیم و برای افرادی که دغدغه میراث فرهنگی هم دارند ارسال کردیم اما متاسفانه در مزایده شرکت نکردند.

علوی افزود: یکی از کارهای بزرگی که از شوراهای گذشته شروع شده بود آزادسازی خیابان آیت ا… خوانساری بود که اکنون سمت راست حد فاصل میدان فردوسی به سمت میدان ولیعصر(عج)  آزادسازی ها کاملا  انجام شده و  در صدد آزاد سازی سمت دیگر آن هستیم.

وی یادآورشد: فاضلاب و ترمینال دو معضل شهر گلپایگان است با حضور فرماندار جدید بیش از 5 جلسه برای این دو موضوع برگزار کردیم همچنین فعالیتمان در محلات  را از مناطقی آغاز کردیم که در دوره قبل شورا کار بسزایی در آنجا انجام نشده بود. در بودجه سال جاری هم نگاه ویژه به این مناطق شده است ؛ امسال دو یا سه بوستان محلی را در مناطق حاشیه ای شهر احداث  خواهیم کردیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.