• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان از ظرفیت خیرین استفاده کند

  • کد خبر : 2055
  • 19 فروردین 1401 - 9:13
مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان از ظرفیت خیرین استفاده کند
محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان با بیان اینکه مشکلات معیشتی معلمان و رفع آن در اختیار شهرستان و استان اصفهان نیست، یادآور شد: فرهنگیان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند، امیدوارم با سیاستی که دولت سیزدهم در پیش رو گرفته است آینده بهتری در انتظار معلمان باشد.

 خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا فرماندار شهرستان هفت هزار ساله گلپایگان در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش گلپایگان با تاکید بر اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است، عنوان کرد: مسئولان باید در حفظ دستاوردهای انقلاب و اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

محمدرضا عسگریان با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم مردمی است، خاطرنشان کرد: مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری، می بایست دارای روحیه انقلابی و اجرا کننده سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف باشد.

فرماندار  گلپایگان گفت: خیران در طول دوران انقلاب در امر مدرسه سازی خوش درخشیدند و لازم است مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان از ظرفیت خیرین استفاده کند.

عسگریان با بیان اینکه مشکلات معیشتی معلمان و رفع آن در اختیار شهرستان و استان اصفهان نیست، یادآور شد: فرهنگیان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند، امیدوارم با سیاستی که دولت سیزدهم در پیش رو گرفته است آینده بهتری در انتظار معلمان باشد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.