• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

مسئولین امور انجام شده را به گوش مردم برسانند

  • کد خبر : 3640
  • 05 مهر 1402 - 9:55
مسئولین امور انجام شده را به گوش مردم برسانند
سیاست فردا / معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در فرانسه ۱۷ هزار نفر فرم پر کردند که حاضر هستند به نفع جمهوری اسلامی عملیات انجام دهند.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا ، سید روح الله رفعتی پور در جلسه نشست تبیینی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد اظهار کرد:  نظم فعلی جهان دارد تغییر میکند و یک نظم جدیدی شکل میگیرد؛ بعد از جنگ جهانی دوم بین دو اعضای متفقین رقابت و تقابلی شکل گرفت که به نظام دو قطبی تبدیل شد و تا اوایل  دهه ۹۰ میلادی این روال ادامه داشت؛ فروپاشی سیاسی که در شوروی اتفاق افتاد به دنبال فروپاشی فرهنگی و اجتماعی شکل گرفت، در واقع ذائقه مردم را تغییر دادند.

وی ادامه داد: آمریکا میگوید جمهوری اسلامی به دو دلیل باید تنبیه شود، اول اینکه  از استقلال خود چشم پوشی نمیکند ، دوم اینکه جمهوری اسلامی را تنبیه کنیم تا دیگران از او چیزی یاد نگیرند. آمریکایی ها مذاکره را برای خود مذاکره میخواهند ، میگویند همین که جمهوری اسلامی سر میز مذاکره بنشیند ما برنده ایم چرا که به کشور هایی که خود را محور مقاومت میدانند بگوئیم آن که بزرگتان بود را سر میز نشاندیم شما که عددی نیستید.

معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهید سلیمانی پوتین را متقاعد کرد که نیروی نظامی روسیه وارد جنگ سوریه شود. جبهه مقاومت اندیشه مقاومت را تا بیخ گوش آمریکا و شهر های اروپا وارد کرده است. در فرانسه ۱۷ هزار نفر فرم پر کردند که حاضر هستند به نفع جمهوری اسلامی عملیات انجام دهند. اندیشه سیاسی دین به جامعه دینی تحت هیچ شرایطی اجازه اینکه خود را در موضع ضعف قرار دهد را، نمیدهد؛ وقتی در موضع بالاتر هستی حق اینکه خود را در موضع ضعف قرار دهید ندارید.

رفعتی پور خاطر نشان کرد: طی حدود سه سال اخیر جمهوری اسلامی از موضع قدرت کاری کرده که داد دشمن در آمده است. رابطه ایران و عربستان از سمت عربستان قطع شد اما خودشان واسطه فرستادند که رابطه از سر گرفته شود.دیپلماسی اقتدار یعنی اینکه از موضع ضعف وارد نشویم.

وی خطاب به مسئولین تصریح کرد: کارهایی که میکنید را به مردم بگوئید، وقتی با مردم در گروه های مختلف مواجه هستیم تصور میکنند کاری انجام نشده است. میگویید برای خدا کار میکنید، پس برای خدا هم گزارش بدهید. ما چهار پنج ماه دیگر با مردم کار داریم و میخواهیم بگوئیم بیایید رای دهید با چه امید و انگیزه ای رای بدهند ، البته همیشه با مردم کار داریم لذا اموری که انجام می دهید را به گوش مردم برسانید تا نشاط و امید وارد جامعه شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.