• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
باحضور مشاور پارلمانی شرکت توانیر:

مشکلات زیرساختی برق شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل بررسی شد

  • کد خبر : 2253
  • 22 تیر 1401 - 10:22
مشکلات زیرساختی برق شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل بررسی شد
با حضور مشاور پارلمانی توانیر، فرماندار لاهیجان، نماینده مجلس و مدیران مربوطه مشکلات زیرساختی برق شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل بررسی شد.

به گزارش سیاست فردا ، به نقل از  پایگاه خبری گیل فام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری لاهیجان: با حضور مشاور پارلمانی توانیر، فرماندار لاهیجان، نماینده مجلس و مدیران مربوطه مشکلات زیرساختی برق شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل بررسی شد
مشاور پارلمانی مدیرعامل شرکت توانیر در این نشست با بیان اینکه همه تلاش این شرکت بر این است تابستان امسال خاموشی‌ها به حداقل برسد گفت: علی رغم همه برنامه ریزی‌های انجام شده بارمصرفی مشترکین تاکنون به ۶۷ هزار مگاوات رسیده است که نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو است.
مسعود معین پور با اشاره به اینکه کلیه روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در سراسر کشور از نعمت برق برخوردارند افزود: اگر روستایی فاقد برق باشد ما آمادگی داریم شاخصه‌های آن روستا را بررسی و در صورت وجود شرایط برق رسانی، آن روستا را برق دار کنیم.
محمد تقی مهدی زاده، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان هم در این نشست با بیان اینکه امیدواریم با تامین اعتبارات لازم تا پایان نیمه اول امسال طرح جهادی تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خود نگهدار در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل اجرا شود گفت: در صورت اجرای این طرح بخش زیادی از مشکلات ضعف برق این ۲ شهرستان برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.