• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
معاون اسبق دیوان محاسبات کشور

نارضایتی مردم ناشی از غفلت ما است

  • کد خبر : 4142
  • 13 بهمن 1402 - 9:38
نارضایتی مردم ناشی از غفلت ما است
یک مدرس دانشگاه گفت: عامل مهم نارضایتی مردم غفلت وکوتاهی امثال ماست و هرگونه کاهش و تضعیف این «اعتماد مردمی» به ایجاد فاصله با دولت می شود، وبرخی نظریه پردازان تابع فرهنگ غربی به مشروعیت زدایی تعبیرمی کنند.

به گزارش سیاست قردا و به نقل از تایماز نیوز وکیل پایه یک دادگستری مرکز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه متاسفانه استان اردبیل در بحث بهبود فضای کسب وکار در رتبه سی ام کشوری مطرح می شود افزود: اردبیل دربحث شاخص سلامت رتبه ای کمتراز میانگین کشوری و دارای صد ها پروژه نیمه تمام و از همه مهمتر رتبه خاص در عدم رضایت مردمی از دستگاه‌های اجرائی دارد.

پاک نهاد در ادامه خاطر نشان کرد: این وضعیت قابل تامل شایسته‌ مردم صبور وصاق وصمیمی استان اردبیل نیست! وتازمانی که منابع انسانی بعنوان رکن اصلی توسعه تلقی نشود،وبصورت ابزار اعمال نفوذ وقدرت استفاده شود و هرکسی به اعتبار صلاحیت و اهلیت وشایستگیش در جای خود قرارنگیرد و هرامری در راه صحیح انجام نپذیرد این نارضایتی مردم باقی خواهد ماند.
وی با تاکید بر اینکه برای ارتقای جایگاه ملی استان اردبیل ضروری است هر ۷ نماینده منتخب واستاندار بايد همدل ومتحد ویکصدا باشند تازمینه آرامش مردم وآبادنی استان فراهم شود‌

معاون اسبق دیوان محاسبات کشور در ادامه بیان داشت: با وجود اختلاف نظر بین نمایندگان وهرازگاهی تضعیف همدیگر، وعدم اقدام بموقع دررفع مانع فعالیت مدیران پرتلاش استان، وضعیت توسعه‌ای استان درجای فعلی خواهد ماند.
غفور پاک نهاد با بیان اينکه برای توسعه استان راهی جزتنظیم و اجرای سند توسعه‌ای ۵ ساله استان نداریم، گفت: بایستی اجرای این سند برمبنای سیاست های کلی آمایش سرزمینی و برنامه های مندرج دربرنامه پنج ساله هفتم توسعه
اولویت اول نمایندگان و استاندارباشد ونمایندگان هر مانعی را در رونداجرای برنامه های مصوب استانی بردارند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه در تبلیغات انتخاباتی قانون‌مداری باید در سرلوحه کار قرار گیرد گفت: روند و فرایند فعلی تبلیغات انتخاباتی در اردبیل درانطباق با سیاست های کلی،قانون و آئین نامه اجرائی مقررات انتخابات مصوب هیئت وزیران قابل تامل بوده و درتراز صداقت مردم ارزیابی نمی شود.

وی در ادامه بیان داشت: افرادی که خود را نامزد کرسی قانونگذاری می‌‌نامند،بایدحق مدار وقانونگرا باشندو نبایستی رویه فعلی را برقانون ترجیح دهند.‌
غفور پاکنهاد در ادامه نشست خبری به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه چقدر برای پیروزی خود در انتخابات شانس قائل هستید، گفت:
من چند دهه تجربه علمی وعملی و با اعتقاد به حکمت مقدر وتکیه بر اراده مردم به نتیجه نگاه نمی‌کنم.

وی در پایان نشست خبری خود خاطر نشان کرد؛ فراموش نکنیم کسی که مکلف است محق نیست! وما مامور به عملیم نه درانتظار نتیجه،هرعزتی به اراده خالق یکتاست.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=4142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.