• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

نخستین رویداد دانش آموزان هنرمند محور مقاومت در کاشمر برگزار شد

  • کد خبر : 4159
  • 17 بهمن 1402 - 17:24
نخستین رویداد دانش آموزان هنرمند محور مقاومت در کاشمر برگزار شد
بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر از مقاطع متوسطه شهرستان کاشمر در نخستین رویداد بزرگ دانش‌آموزان هنرمند محور مقاومت در قالب ۱۳ آیتم هنرنمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری سیاست فردا و به نقل از  ترشیز خوان؛ نخستین رویداد کم نظیر دانش آموزان هنرمند محور مقاومت با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان کاشمر در قالب ۱۳ آیتم در سالن اجتماعات سید حمزه (ع) برگزار شد.

طراحی، پتینه کاری، نقاشی خط، رنگ روغن، مداد رنگی، قلم فلزی، گواش، آبرنگ، کتیبه و… از مهمترین بخش های این رویداد هنری بود.

مادر شهیدان حسین فلاح، محمد علی پریشان و محمد جواد جبرائیلی به نمایندگی از مادران شهدا و خانواده‌های شهدا در این رویداد بزرگ هنری حضور پیدا کردند و مورد استقبال گرم دانش آموزان قرار گرفتند و سرود زیبای «سلام یا مهدی» توسط  دختران آموزشگاه عربیان کسرینه به زیبایی اجرا شد.

سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان هنرمند، تلفیق هنر و معنویت با هدف حمایت از دانش آموزان مظلوم فلسطین را دست‌آورد مهم این رویداد باشکوه دانست.

سمیه عزیزیان، دبیر این رویداد نیز هدف از برگزاری این مهم را آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با محور مقاومت فلسطین و تقویت روحیه نوع دوستی عنوان کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده، بیش از ۲۰۰ اثر حاصل از این رویداد بزرگ به سفارت فلسطین در تهران ارسال خواهد شد.

این رویداد کم نظیر به همت گروه آموزشی هنر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه، بسیج دانش آموزی، بنیاد شهید، کنگره ملی شهدا و امور بانوان آموزش و پرورش در محل امام زاده سید حمزه(ع) برگزار شد.

برای تماشای تصاویر این رویداد هنری کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=4159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.