• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

هدف گذاری برای احیای ۲۸ واحد صنعتی راکد در سال جدید

  • کد خبر : 2200
  • 20 تیر 1401 - 13:10
هدف گذاری برای احیای ۲۸ واحد صنعتی راکد در سال جدید
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: يكي از مهمترین برنامه های این شرکت، احیای واحدهاي راکد و غیرفعال است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود، این واحدها احیاء و به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش سیاست فردا ، به نقل از تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار داشت: احیای واحدهاي راکد از جمله برنامه های این شرکت برای رونق تولید و اشتغال است که بدین منظور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با استفاده از ظرفیت های موجود تلاش می شود در سال جاری ۲۸ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک های استان به چرخه تولید بازگردند.
وی ضمن تشکر از استاندار اردبیل برای بازدید از واحدهای تولیدی در قالب ستاد تسهیل، این بازدیدها را راهگشا و زمینه ساز آشنایی مدیران با مشکلات سرمایه گذاران برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این جلسات و بازدیدها، شرکت شهرک های صنعتی نیز از تمامی ظرفیت های خود برای احیای واحدهای راکد استفاده می کند که استفاده از کلینیک کسب و کار از جمله این ظرفیت هاست.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در کلینیک های کسب و کار که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصاء و آسیب شناسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنان پیشنهاد می شود.
وی افزود: با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید در استان انجام می شود خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ واحد راکد در شهرک های صنعتی استان احیاء و به چرخه تولید بازگشته اند.
اهلی کاهش بروکراسی های اداری را یکی از لازمه های ضروری برای جذب سرمایه گذاری در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می شود روند سرمایه گذاری در استان تسهیل و افزایش یابد

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.