• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
14

واکنش های مردمی به شخصیت ابراهیم شریف در گاندو۲

  • کد خبر : 1424
  • 07 شهریور 1400 - 9:45
واکنش های مردمی به شخصیت ابراهیم شریف در گاندو۲
محمد مختاری بازیگر نقش ابراهیم شریف در سریال گاندو 2 از واکنش های مردمی نسبت به این نقش و علت توقف سریال در ایام نوروز می گوید.

گفت وگو از فاطمه عبدلی / محمد مختاری در گفت و گو با سیاست فردا اظهار کرد: جواد افشار (کارگردان گاندو 2) به من گفت می خواهم یکی از نقش های منفی و البته مهم را تو بازی کنی ، این نقش بارها بازنویسی شده چون دارای حساسیت است. برای من به عنوان بازیگر که همیشه نقش مثبت بازی کردم این نقش فرصتی بود تا توانایی ام را نشان بدهم لذا برایم جذاب بود و قبول کردم.

وی در خصوص واکنش های مردمی  ادامه داد: واکنش ها خیلی خوب بود و همه نگران بودند که شخصیت شریف بلایی سر محمد بیاورد و به این شخصیت احساس تنفر داشتند ، این نشان از این است که به لطف خدا توانستم از پس نقش بربیایم. بعد از دستگیری در صفحه شخصی ام در اینستاگرام همه پیام  می گذاشتند که هیجان قصه تمام شد و ایکاش دستگیر نمی شدید و من جواب میدادم که این دیگه دست من نبود.  قرار بود ایم سریال 30 قسمت باشد اما  تا 40 قسمت ادامه دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خانمی پیام گذاشته   بود که  من در طول این مدت پیام هایی را ارسال کردم   و گفتم نفرینتون می کنم به خاطر اینکه بلایی سر محمد بیاورید و یا اینکه چرا اینقدر با سادیا نامهربانی می کنی و چرا اینقدر لج ما را در میاری ، اگر ناراحت شدید ببخشید دست خودم نبود.  گفتم من نقشم را بازی کردم و اگر شما چیزی گفتید به شخصیت شریف گفتید اشکالی ندارد.

بازیگر نقش ابراهیم شریف در سریال گاندو 2 در خصوص علت توقف پخش این سریال  در ایام نوروز خاطر نشان کرد:  حرف و حدیث هایی بود، یا جلوشا گرفتند و یا نمی خواستند در آن زمان پخش شود، اما ما چندین قسمت جلوتر را هم آماده پخش داشتیم و قرار بود بعد از 13 قسمت شب های نوروز هفته ای یکبار پخش شود شود و ادامه دار باشد اما جلوشا گرفتند در حالی که فیلمبرداری ادامه داشت.

وی در خصوص شخصیت  شریف یادآورشد: در این پرونده ای که این فصل از گاندو به آن می پردازد شخصیت شریف واقعی نبوده البته ممکن است افرادی به صورت جاسوس وارد کشور شده  و دستگیر شده باشند اما شخصیت شریف در پرونده وجود نداشته است و می تواند نمونه ای از افرادی باشد که برای جاسوسی وارد ایران شدند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.