• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

وزیر ارشاد به دیدار ابراهیم رئیسی رفت

  • کد خبر : 909
  • 15 تیر 1400 - 12:06
وزیر ارشاد به دیدار ابراهیم رئیسی رفت
سیدعباس صالحی عصر دیروز با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب انتخابات سال ۱۴۰۰ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سیاست فردا ، به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ تیر با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب انتخابات سال ۱۴۰۰، با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

صالحی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت، مسائل و چالش‌های پیش‌روی حوزه فرهنگ و برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد موفق رئیسی در مدت ریاست قوه قضائیه در افزایش سرمایه اجتماعی کشور گفت: با ابزار فرهنگ و هنر می‌توان این رویه و عملکرد را به نحو شایسته‌ای استمرار بخشید.

رئیسی نیز در این دیدار گفت: بازگرداندن اعتماد مردم به دولت و حاکمیت مهم‌ترین وظیفه دولت‌مردان است. در مدت اداره قوه قضائیه نیز در عمل اثبات کردیم که حکومت برای مبارزه با فساد اراده قاطع و واقعی دارد. اولین دغدغه همه مسئولان باید بازگرداندن اعتماد مردم به نظام و حاکمیت باشد.

وی افزود: مردم باید احساس کنند که دولت‌مردان واقعاً به دنبال حل مشکلات آنها هستند. توجه ویژه به اقتصاد فرهنگ و هنر و اشتغال اهالی هنر از جمله دغدغه‌های دولت سیزدهم‌اند.

رئیسی همچنین با تاکید بر هم‌افزایی همه نهادهای فرهنگی گفت: نهادها و فعالان حوزوی، دانشگاهی و نخبگانی باید در حوزه فرهنگ فعالیت‌های جریان‌ساز داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.