• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

وضعیت تیم‌ ملی مانند ابر بهاری است

  • کد خبر : 776
  • 09 تیر 1400 - 9:06
وضعیت تیم‌ ملی مانند ابر بهاری است

به گزارش سیاست فردا به نقل از برنا رحمان رئوفی، عضو تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران درباره علت ناکامی ایران در کسب سهمیه المپیک توکیو  اظهار کرد: قطعا شما بهتر از من می‌دانید که بازی های انتخابی المپیک همانند خود مسابقات اصلی از حساسیت بالایی برخوردار است. همه تیم‌ها با تمام توان‌شان می آیند تا مطلوب‌ترین […]

به گزارش سیاست فردا به نقل از برنا رحمان رئوفی، عضو تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران درباره علت ناکامی ایران در کسب سهمیه المپیک توکیو  اظهار کرد: قطعا شما بهتر از من می‌دانید که بازی های انتخابی المپیک همانند خود مسابقات اصلی از حساسیت بالایی برخوردار است. همه تیم‌ها با تمام توان‌شان می آیند تا مطلوب‌ترین نتیجه ممکن را به دست بیاورند.‌ تیم ما هم با همین هدف راهی مسابقات شد به نظرم بازی بدی هم انجام ندادیم ولی باید بپذیریم که تدارکات مناسبی قبل از حضور در مسابقات نداشتیم. به همین دلیل هم نتوانستیم عملکرد خوب و نتیجه مورد نظر را کسب کنیم و بازهم از رسیدن به المپیک باز ماندیم.

او ادامه داد: متاسفانه نگاه‌ها به والیبال سالنی و ساحلی یکسان نیست. ما در سالی که گذشت فقط یک لیگ بسیار فشرده را سپری کردیم و سه اردو هم بیشتر نداشتیم. قطعا با این تدارکات هیچ تیمی نمی‌توانست آمادگی کامل را به دست بیاورد. به عنوان بازیکن خیلی در جریان برنامه ریزی فدراسیون و جلسات کادر فنی نیستم اما طبیعتا هر مربی دوست دارد تیمش قبل از حضور در رویدادی بازی تدارکاتی داشته باشد. به نظر می‌رسد این پیشنهاد‌ها از سوی تیم بوده اما فدراسیون کار خاصی در این خصوص انجام نداد.

رئوفی خاطرنشان کرد: والیبال ساحلی واقعا پتانسیل خوبی دارد اما مورد توجه نیست. سالها درخواست جدی سازی این رشته را داریم ولی اتفاقی رخ نمی‌دهد. آنقدر درآمد در این رشته پایین است که سال گذشته در والیبال سالنی فعایت کردم. وضعیت والیبال ساحلی مانند ابر بهار است، یک مدت هستیم و بعد دوباره کمرنگ می‌شویم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.