• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

پرچم انسانیت را پایین بکشید

  • کد خبر : 3796
  • 08 آبان 1402 - 8:38
پرچم انسانیت را پایین بکشید
سیاست فردا /در فلسطین اشغالی، رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مدت ۲۰ روز، معادل یک بمب اتمی، انواع بمبها را بر سر مردم ریخته که فرجام آن شهادت بیش از ۷۰۰۰ هزار نفر از مردم بیگناه بوده، اما دولت آمریکا نه تنها متأسف نیست، بلکه بایدن با حضور در سرزمین‌های اشغالی از رژیم صهیونسیتی حمایت کرده و روزانه انواع تسلیحات مرگبار را برای آنان ارسال می‌کند.

به گزارش سیاست فردا و به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛  بایدن دستور داد پرچم آمریکا در سوگ کشته شدن ۱۸ نفر در تیراندازی دسته جمعی یک بیمار روانی در ایالت مین به حال نیمه برافراشته درآید.

در آمریکا خرید و فروش سلاح قانونی بوده و حتی یک فرد روانی،جانی و سارق هم قادر خواهد بود به راحتی سلاح مورد نیاز خود را تهیه کند.قانون خرید و فروش سلاح باعث و بانی کشتار روزانه مردم در آمریکاست. براساس آمار مرکز «آرشیو خشونت‌های مسلحانه» Gun Violence Archive، مجموع ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر در پنج ماه اول سال ۲۰۲۳ بر اثر خشونت مسلحانه در ایالات متحده  جان خود را از دست داده‌اند. در بین افراد قربانی، ۵۲۱ نوجوان و ۹۳ نفر کودک بوده‌اند.حال بایدن و مسئولان آمریکایی به جای اصلاح قانون به اظهار تأسف و نهایتاً نیمه برافراشته کردن پرچم اکتفا می‌کنند.

در فلسطین اشغالی،رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مدت ۲۰ روز، معادل یک بمب اتمی، انواع بمبها را بر سر مردم ریخته که فرجام آن شهادت بیش از ۷۰۰۰ هزار نفر از مردم بیگناه بوده، که ۳۰۰۰ نفر از این شهدا کودکان بوده‌اند. اما دولت آمریکا نه تنها متأسف نیست، بلکه بایدن با حضور در سرزمین‌های اشغالی از رژیم صهیونسیتی حمایت کرده و روزانه انواع تسلیحات مرگبار را برای آنان ارسال می‌کند.

لذا دولتمردان آمریکایی که در کشورشان و سایر نقاط جهان در راستای منافع و مقاصد شوم خود،سالانه هزاران نفر را به کام مرگ می‌کشند، باید در قبال این جنایتهای مداوم، پرچم شرافت و انسانیت را پایین بکشند.

نویسنده : مصطفی علیجان‌زاده

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.