• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
رضا طلایی، طلایی شد؛

کارمند بانک مسکن اردبیل در دوازدهمین المپیاد ورزشی خوش درخشید

  • کد خبر : 3799
  • 08 آبان 1402 - 9:00
کارمند بانک مسکن اردبیل در دوازدهمین المپیاد ورزشی خوش درخشید
سیاست فردا / رضا طلایی در دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مسکن کشور خوش درخشید.

به گزارش سیاست فردا و به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز دراختتامیه دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مسکن کشور، تیم‌های برتر و نفرات برگزیده این دوره از مسابقات در رشته های مختلف ورزشی همچون والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج و … معرفی و توسط مدیران ارشد بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.

از استان اردبیل هم رضا طلایی کارمند بانک مسکن شعبه بعثت اردبیل توانست رتبه اول رشته ورزشی شطرنج را در دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مسکن کشور کسب کند.

رضا طلایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اهتمام به امر ورزش برای همه اقشار جامعه ضروری است، اما در این میان کارکنان بانک مسکن به دلیل شغل پر استرس و نوع تحرک کاری در طول ساعت‌های ارائه خدمت، بیش از همه اقشار به ورزش نیاز دارند. طلایی کارمند بانک مسکن شعبه بعثت اردبیل تاکید کرد: از مهم‌ترین دستاورد‌های برگزاری چنین المپیاد‌هایی، ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در بین کارکنان و تقویت روحیه کار جمعی و افزایش رفاقت‌ها و دوستیها در بین کارکنان بانک مسکن کشور است.

طلایی در پایان با تقدیر از مسئولان بانک مسکن کشور و مدیریت بانک مسکن استان اردبیل بدلیل حمایت از وی جهت حضور در این دوره از مسابقات گفت: مسابقات این دوره از المپیاد در فضایی صمیمانه و با مدیریتی عالی برگزار شد که رضایت کارکنان و ورزشکاران بانک را در پی داشت.

شایان ذکر است رضا طلایی در المپیادهای دور قبل نیز توانسته بود عناوین برتر را کسب و برای مجموعه بانک مسکن استان اردبیل افتخارآفرینی کند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.