• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد: اولویتم هم افزایی است

  • کد خبر : 1367
  • 23 مرداد 1400 - 12:20
گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد: اولویتم هم افزایی است
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم اعلام کرد که در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی یکی از برنامه‌هایش کمک به هم‌افزایی و نیز توجه به تولید در عرصه‌های فرهنگ و هنر در دوران رکود کرونا خواهد بود.

به گزارش سیاست فردا، «پرانتز باز» رادیو نمایش شامگاه جمعه ـ ۲۲ مرداد ماه ـ به طرح مطالبات اهالی فرهنگ و هنر از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اختصاص داشت و در این مسیر تلاش کرد تا با پرداختن به صنف‌های مختلف تئاتر، موسیقی و سینما و گفت‌وگو با متولیان این حوزه‌ها، مطالبات اهالی فرهنگ و هنر را به گوش وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برساند.
شهرام گیل آبادی (مدیرعامل خانه تئاتر)، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، سیدضیاء هاشمی (عضو شورای بررسی صلاحیت تهیه‌کنندگی) و فرانک آرتا (روزنامه نگار و کارشناس فرهنگی هنری)، افرادی بودند که در این برنامه، در سخنانی، پیشنهادها و مطالبه های اهالی حوزه های فرهنگ و هنر را با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مخاطب ویژه این برنامه مطرح کردند.
در این برنامه با اجرای مارال دوستی و کارشناسی علیرضا بهرامی همچنین برای لحظاتی گفت وگو با وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پخش شد که اسماعیلی در گفته هایش با «پرانتز باز» وعده داد که در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس در اولین فرصت در این برنامه رادیویی حاضر شده و پاسخگوی مطالبات اهالی فرهنگ و هنر باشد.
اسماعیلی گفت: در صورت قطعیت انتخابم در این زمینه صحبت خواهم کرد. من خودم جزو کسانی هستم که کار تولید انجام داده و در سازمان هم بوده‌ام و یکی از برنامه‌هایم کمک به بهبود همین بخش است.
وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم همچنین به سوال سردبیر برنامه مبنی بر اینکه آیا اولویتش برای حوزه های سینما، تئاتر و موسیقی در دوران کرونا کمک به هم افزایی خواهد بود؟ پاسخ مثبت داد و افزود: از همه ابزارهای در اختیار، برای هم‌افزایی کمک خواهیم گرفت.
به گزارش ایسنا، ریاست قرارگاه رسانه‌ای صداوسیما، مدیر کل نظارت سیمای صدا و سیما، عضو شورای پژوهشی مرکز موسیقی صدا و سیما، دبیر شورای تحقیقات سازمان صدا و سیما، مدیر کل برنامه‌ریزی مرکز تحقیقات صدا و سیما و نماینده سازمان صدا و سیما در شورای هنر برخی از سوابق اجرایی اسماعیلی در صداوسیما بوده است.

«پرانتزباز» کاری از گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی ـ نمایشی رادیو نمایش است که ‌هر جمعه ساعت ۲۱ به صورت زنده بر روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.