• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13
نماینده گلپایگان و خوانسار درمجلس:

تعمیرات بیمارستان گوگد انجام می‌شود

  • کد خبر : 1561
  • 06 آبان 1400 - 23:06
تعمیرات بیمارستان گوگد انجام می‌شود
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: ما به عنوان حاکمیت حق داریم بگوییم کسی حق دارد سوار هواپیمای ما بشود و یا به بچه های مردم درس بدهد که واکسن زده باشد.

فاطمه عبدلی/دکتر سید مسعود خاتمی امروز (6 آبان 400) در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بیمارستان های شهرستان های گلپایگان وخوانسار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون در کشور  بالای 80 درصد واکسن زدند اما در کشور های اروپایی این آمار بیشتر از 40 درصد نیست.  اخیرا فردی در خوانسار که به واکسن اعتقادی نداشت و تزریق نکرده بود به کرونا مبتلا شد و با درگیری 80 درصدی ریه به عفونت فوت کرد و به نظر من خودش مقصر بود ، به مردم توصیه می کنیم واکسن بزنند ضمن اینکه سالهاست که در کشور واکسن می زنیم و مسئله جدیدی نیست.

وی ادامه داد:  ما به عنوان حاکمیت حق داریم بگوییم کسی حق دارد سوار هواپیمای ما بشود و یا به بچه های مردم درس بدهد که واکسن زده باشد  اگر کسی خود را در خانه ایزوله می کند اشکالی ندارد اما فردی که می خواهد مثلا به بچه های مردم را درس بدهد  نمی تواند بگوید به واکسن اعتقاد ندارم. ما می توانیم بگوییم باید واکسن بزنید وگرنه حق ارتباط با مردم را ندارید، واکسن در این شرایط اجباری است چرا که سلامت دیگران را به خطر می اندازد.

نماینده گلپایگان وخوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: کادر درمان در ایجاد کرونا نقشی نداشتند اما   زحمتش بر گردن آنها افتاد؛ بیمارستان های گلپایگان و خوانسار در زمینه کرونا خیلی خوب کار کردند. بیمارستان خیریه حضرت آیت الله گلپایگانی شهر گوگد سالهاست بنا شده و مدتی هم به صورت محدود فعالیت داشته ، اخیرا هم توسط فرزند آیت الله گلپایگانی مبلغی از دولت گرفته شد که به لحاظ قانونی این مبلغ در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و دانشگاه قرار است تعمیراتی را برای این بیمارستان انجام دهد، امیدواریم شاهد خدمات این بیمارستان در منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.