• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

پایان‌بندی سرجوخه مخاطب راسوپرایز میکند

  • کد خبر : 1576
  • 30 آبان 1400 - 15:29
پایان‌بندی سرجوخه مخاطب راسوپرایز میکند
سامان صفاری گفت: آقای معظمی برای یکی از اصلی ترین نقش های سریال سرجوخه بامن تماس گرفتند و در همان ابتدای صحبت های خود گفتند که صورتم را اصلاح نکنم تا به یک گریم جدیدی برسند.

سامان صفاری در گفت و گو با سیاست فردا اظهار کرد: سریال سرجوخه دومین تجربه کاری‌ام با احمد معظمی بود چرا که یکسال برای بازی در سریال خانه امن با وی همکاری داشتم بنابراین خیلی از جزئیات کار با ایشون را بلد بودم. آقای معظمی برای یکی از اصلی ترین نقش های سریال سرجوخه بامن تماس گرفتند و در همان ابتدای صحبت های خود گفتند که صورتم را اصلاح نکنم تا به یک گریم جدیدی برسند، حدود دوماه دورخوانی داشتیم و در همان مدت به ۸۰ درصد کاراکتر کیان رسیدیم. از همان ابتدا می‌دانستم  با یک نقش و سریال متفاوت روبرو هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور میکنید چه کسی غیر از شما میتوانست از عهده نقش کیان برآید ادامه داد: شاید قبل از گریم می‌توانستم کسی را معرفی کنم اما اکنون نمی‌توانم، به نظرم بیننده هم نمیتواند برای کیان فرد دیگه ای را تصور کند.

بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه در خصوص برخوردهایی که تاکنون درباره این سریال دریافت کرده گفت: چندتا کامنت خیلی جذاب داشتم،  فردی گفته بود:( مواظب باش رزی داره سرت کلاه میزاره) و یا بعد از اینکه به کیان پیشنهاد یک میلیون دلاری شد برخی پیام می دادند که هرکاری میگن انجام، کنار لبخندی که میزدم میگویم چقدر ارزش پول ما کم شده که یک میلیون دلار مبلغ زیادی است،  خودم هم الان دارم وسوسه میشوم.(با خنده میگوید)

این بازیگر تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: پایان‌بندی سرجوخه به گونه‌ای خواهد بود که مخاطب سوپرایز خواهد شد و بر خلاف اکثر مواقع که ببینده پایان‌بندی را نقد میکند ایندفعه پایان قصه را دوست خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: دنبال این هستم که در بازیگری نقش های جدیدی را تجربه کنم و بیشتر به کلیت کار نگاه میکنم، در انتخاب نقش ها برای خودم چهارچوب تعیین نمیکنم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.