• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
17
به بهانه تغییر فرماندار گلپایگان:

فرمانداری که در زمان مسئولیتش خبرنگاران تجمع صنفی کردند

  • کد خبر : 1613
  • 15 آذر 1400 - 15:35
فرمانداری که در زمان مسئولیتش خبرنگاران تجمع صنفی کردند

فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا ، حسین یارمحمدیان از خرداد سال 97 و چند ماه بعد از برکناری حسین فراست توسط استاندار ( به دلیل رفتار زشت با خبرنگار و تهدید کردن ) سکان فرمانداری گلپایگان را در حالی به دست گرفت که پیش از این در هیچ شهری فرماندار نبود. در سوابق وی […]

فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا ، حسین یارمحمدیان از خرداد سال 97 و چند ماه بعد از برکناری حسین فراست توسط استاندار ( به دلیل رفتار زشت با خبرنگار و تهدید کردن ) سکان فرمانداری گلپایگان را در حالی به دست گرفت که پیش از این در هیچ شهری فرماندار نبود. در سوابق وی فعالیت های ورزشی پررنگ تر بود و خودنمایی می کرد و همین امر سبب شد که جوانه های امید در دل مردم و رسانه ها برای شکوفایی ورزش این شهرستان سبز شود اما با گذشت چندین ماه و حتی سال، آن اتفاق چشم گیری که می توانست رخ دهد  را شاهد نبودیم.

یارمحمدیان در کلام و بیان خود همواره حامی و پشتیبان بخش های مختلف اعم از ورزش ، سرمایه گذاران ، کشاورزان ، دامداران ، روستاییان، کارگران  و … بود اما در عمل آنطور که باید و شاید مشکلات بخش های مختلف در این شهرستان طی مدت مسئولیت وی حل نشد تا جایی که شاهد تجمعات صنفی مختلف بودیم از تجمعات کشاورزان و روستاییان تا کارگران و گلایه های برخی سرمایه گذاران ، حتی بی سابقه ترین تجمع در گلپایگان زمان مسیئولیت وی اتفاق افتاد آن هم تجمع اعتراضی خبرنگاران شهرستان گلپایگان به نحوه برخورد یارمحمدیان با اصحاب رسانه بود، او خبرنگاران را از حضور در جلسات شهر محروم کرده بود. اکنون که در حال نگارش این یادداشت هستم به یاد ندارم یارمحمدیان به عنوان فرماندار گلپایگان تاکنون در بین مردمی که تجمع صنفی داشتند برای دلجویی و صحبت با آنها حضور پیدا کرده باشد، او یا در اتاق خود بود و یا در سفر به اصفهان و… چرا که یارمحمدیان همزمان مسئول هیئت بدنسازی استان اصفهان هم بود.

یارمحمدیان در نیمه اول سال 99 در حالیکه فرماندار شهرستان گلپایگان بود به دنبال کسب کرسی ریاست فدراسیون بدنسازی رفت، کاندید هم شد و فعالیت های انتخاباتی را هم انجام داد اما نتوانست رای کافی را اخذ کند. در آن زمان طی مصاحبه ای از او پرسیدیم به دلیل برسرکار آمدن دولت جدید و احتمال تودیع خود به سمت کسب کرسی ریاست فدراسیون رفتید؟ شما پیش از این نیز به دنبال رسیدن به مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان بودید؟  در دیداری که آن روز( تابستان 99) با یارمحمدیان داشتم گفت: من خودم اینجا گروگانم!

طی چند ماه اخیر هم مسئله کیفیت آب گلپایگان از طرف رسانه ها و مردم مورد اعتراض قرار گرفت اما یارمحمدیان هیچ واکنش و یا پاسخی به افکار عمومی نداد.

روز گذشته (14 آذر1400) از برخی منابع مطلع شدیم که حمید جمالی به سرپرستی هیئت بدنسازی استان اصفهان منصوب می شود و یارمحمدیان از این سمت خود باید خداحافظی کند ، کمتر از 24 ساعت از این خبر نگذشته بودیم که باخبر شدیم  وی باید فرمانداری گلپایگان را هم ترک کند و در طی این هفته مراسم تودیع وی برگزار خواهد شد.

این رسانه ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان،  امیدوار است وی در هر سنگری برای خدمترسانی به مردم قرار گرفت با تمام توان فعالیت کند.

به گزارش سیاست فردا؛ 17 آذر 1400 با حضور معاون استاندار اصفهان آیین تودیع و معارفه فرماندار گلپایگان برگزار می شود. در این مراسم از زحمات حسین یارمحمدیان تجلیل و محمدباقر محمدی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.