• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

دولت جدید با یک شهر سوخته مواجه شده است

  • کد خبر : 1650
  • 02 دی 1400 - 19:24
دولت جدید با یک شهر سوخته مواجه شده است
نماینده خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح استان کارهایی انجام می شد که اگر به شما بگویم برای هرکدام باید نماز وحشت بخوانید. به شعور مردم نباید توهین کرد.

فاطمه عبدلی/ به گزارش سیاست فردا سید مسعود خاتمی امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار اظهار کرد: انتظارمان از مسئولین این است که در خوانسار به جد کار کنند . از مشکلاتی که اکنون در سطح کشور وجود دارد مطلع هستیم ؛کرونا ، تحریم و کم آبی هرکدام به تنهایی می تواند کمر شکن باشد ضمن اینکه سو تدبیری های دولت قبل هم وجود دارد که هیچ توجیه کارشناسی ندارد و مزید بر علت شده است.

 
وی ادامه داد:  دولت جدید با یک شهر سوخته مواجه شده است اما به هر صورت مردم به این دولت امید بستند.  من از طرف  مردم صحبت می  کنم چرا که از مردم هستم، مردم می خواهند مسئولین خوب کار کنند، تبعیض قائل نشوند و مشکلات را حل کنند. انتظارمان از فرماندار جدید این است که جهادی حرکت کند تا مشکلات موجود کاهش یابد. برخی مشکلات مثل بارش های باران ربطی به دولت ها ندارد اما خوانسار به لحاظ مدیریت سیاسی در این چند ساله مشکلاتی داشته است، در دور قبل فرمانداری با شورای شهر اختلاف داشته و سبب برداشتن بخشدار این شهر شد، خوانسار در اوج چند انتخابات بخشدار نداشت و سیاسی کاری هایی انجام شد  که  برای رضای خدا نبود البته جلوی آن را گرفتیم.

 
نماینده خوانسار و گلپایگان با بیان اینکه برخوردهای بچه گانه ای که در فرمانداری بوده تمام شود گفت:  شهر خوانسار باید وسعت پیدا کند و گسترش یابد چراکه برای کاهش مهاجرت این امر لازم است. برای طرح هایی که قرار است در شهر انجام شود از مسئولین این شهرستان و کارشناسان نظرسنجی  و از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود، والله که این شهر کارشناس متخصص و فکور دارد و عقلشان کمتر از مسئولین مرکز نیست  لذا از بومی ها در طرح های داخلی و طرح های جامع استفاده شود.
این عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه من خدمتگزار مردم هستم نه کدخدای آنها خاطر نشان کرد: جلساتی که برای این شهر در استان برگزار می شود به شهرستان آورده شود همچنین ادارات ما باید به گونه ای عمل کنند که زمانی که مردم وارد آنجا می شوند حس کنند آنها خدمتگزار آنها هستند. خانواده فرماندار جدید در خوانسار ساکن شود  تا به معنای واقعی در کنار خانواده خود تلاش کند.
خاتمی با بیان اینکه در شهرستان نیروها را پرورش دهید و از ظرفیتشان استفاده کنید تصریح کرد:
حضور در بین مردم وظیفه ماست و فرماندار و روسای ادارات باید مشکلات را به استان و مرکز انتقال دهند. مردم در فشار هستند و مشکلات دارد کولاک می کند و مردم باید بدانند در کنار این مشکلات مسئولین خواب را بر خود حرام کردند ، حداقل انتظار مردم این است که مسئولین مشکلات را صادقانه بگویند.
نماینده خوانسار و گلپایگان اضافه کرد: از خجالت می میریم وقتی که می بینیم مسئولی در سطح کشور و استان تو چشم مردم نگاه می کند و دروغ  می گوید و این اصلا قابل قبول نیست.
می گوید صبح از خواب بیدار شدم دیدم بنزین گران شده، تو اگر لیاقت این را نداشتی که نمی دانستی بنزین را می خواهند گران کنند غلط کردی که در این جایگاه نشستی چرا در چشمان مردم نگاه می کنید و دروغ می گویید همه مکلف هستیم این موارد را محکوم کنیم تا متوجه شوند مردم این موضوعات را می فهمند، به شعور مردم نباید توهین کرد.
 
وی با بیان اینکه انشاا… باری از دوش مردم برداریم یادآورشد: در سطح استان کارهایی انجام می شد که اگر به شما بگویم برای هرکدام باید نماز وحشت بخوانید. برای کارخانه ای که در گلپایگان بیست سال پیش ساخته شده مراسم افتتاحیه گرفتند و مسئولی از استان آمده و کلی چرت و پرت گفته است و می گفت من دست و پای فلانی را می بوسم، آخه کلاه سر چه کسی می گذارید؟ بخدا مردم به این حرفا می خندند و مسخره می کنند چرا شعور مردم را اینقدر پایین حساب می کنید.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.