• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
16

در 8 سال گذشته با موضوعات توهمی برخورد شد

  • کد خبر : 1653
  • 02 دی 1400 - 19:53
در 8 سال گذشته با موضوعات توهمی برخورد شد
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت:در 8 سال گذشته آنچه که باید اتفاق می افتاد، انجام نشد و ظرفیت کشور به بیهودگی تلف شد مردم بی جهت معطل شدند و به صورت توهمی با موضوعات برخورد شد و اکنون مردم برای اداره کردن زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا محمدرضا جان نثاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوانسار اظهار کرد: نظام اسلامی طی 43 سال اخیر منشا خدمات مختلف بوده و اکنون از عزت بالایی در سطح دنیا برخورداریم و سردمدار مقاومت اسلامی هستیم اما مشکلاتی در سطح جامعه داریم که به سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی  ما خدشه وارد شده است که نتیجه آن را در انتخابات می بینیم؛ در 8 سال گذشته آنچه که باید اتفاق می افتاد، انجام نشد و ظرفیت کشور به بیهودگی تلف شد ، مردم بی جهت معطل شدند و به صورت توهمی با موضوعات برخورد شد؛ اکنون مردم برای اداره کردن زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

 
وی ادامه داد: هر دولتی یک گفتمان دارد و گفتمان دولت فعلی “انقلاب اسلامی” است که به تفکر لیبرال ، اقتصاد غیر اسلامی و  ولنگاری اجتماعی معتقد نیست و در مسائل سیاسی نیز نگاهش به بیرون کشور نمی باشد. تمام کارگزاران این دولت باید بدون لکنت به این گفتمان اقرار و به آن عمل کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: فرماندار باید بین مردم زندگی کند و شانه به شانه آنها باشد تا درد مردم را حس کند. گلپایگان و خوانسار از قوت رسانه ای خوبی برخوردار است ، از اصحاب رسانه خواهش می کنم که همه مسئولین از جمله فرماندار را محکم دنبال کنید و همه چیز را از وی بپرسید و هر آنچه بر مردم می گذرد را اطلاع رسانی کنید، همچنین  سیستم رسانه ای موجود را نیزقدر بدانید.
به گزارش سیاست فردا ؛در این مراسم از خدمات یک سال و نیمه محمود مسلم زاده قدردانی و عباسعلی علی خاصی به عنوان فرماندار جدید منصوب شد.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.