• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
نماینده گلپایگان وخوانسار:

حق آبه مردم را پرداخت کنید

  • کد خبر : 1674
  • 25 دی 1400 - 18:45
حق آبه مردم را پرداخت کنید
نماینده گلپایگان وخوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت:   شعار دادیم و به مردم گفتیم که شما ولی نعمت هستید اما در دل خود انگار ما ارباب هستیم و مردم رعیت.

فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا سید مسعود خاتمی امروز (25 دی 1400)  در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان اظهار کرد: مشکلات شهرستان گلپایگان به گونه ای است که من تاکید داشتم فرماندار جدید حتما باید فردی باشد که سابقه فرمانداری داشته باشد و یک جهادگری باشد که شبانه روز کار کند همچنین فرماندار جدید باید با خانواده ساکن این شهر باشد تا مشکلات را با تمام وجود لمس کند و بین اقشار و اصناف مختلف حضور داشته باشد.

 
وی با بیان اینکه من وکیل مدافع مردم هستم ادامه داد: با وجود اینکه امسال سال رفع موانع تولید بوده است اما در گلپایگان  تعداد زیادی سرمایه گذار آماده به کار هستند که مجوز های آنها در استان گیر کرده ،اگر این مانع تولید نیست پس نامش چیست ؟
 
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت:  از دولت و استان می خواهیم تمرکز زدایی را در راس امور قرار دهند ، مدیران استانی تصور نکنند بهتر از مردم شهرستان ها از امور مطلع  هستند همچنین به شخصیت ها ، افکار و استعداد های داخل شهرستان احترام بگذارند. اکنون در صد قابل توجهی از موانع سرمایه گذاری در شهرستان، دولت است.احداث شهرک صنعتی گلشهر تصویب و زمینش مشخص شد اما ادامه کار در استان گیر کرده است
 
خاتمی به انتقال تماس های 115 شهرستان به اصفهان اشاره کرد و افزود: مرکز استان آدرس های شهرستان های گلپایگان و خوانسار را بلد نیستند و همین موضوع سبب شده آمبولانس با تاخیر به محل حادثه برسد و متاسفانه تاکنون تلفاتی در این زمینه را شاهد بودیم ، مدتی قبلی جوانی در زیر آوار در چهارباغ خوانسار محبوس شده بود ، مردم با 115 تماس گرفتند و آدرس دادند اما چندی بعد از اصفهان تماس می گیرند و میگویند چهارباغ بالا یا چهارباغ پایین  و آن وقت تازه متوجه می شوند این تماس از خوانسار بوده است و همین اتفاق ها به فوت یک جوان منجر شد لذا ضروری است که تماس های اورژانس به داخل شهرستان ها برگردد.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: شعار دادیم و به مردم گفتیم که شما ولی نعمت هستید اما در دل خود انگار ما ارباب هستیم و مردم رعیت ، به  مدیران اصفهان بگویید که به مردم و کارشناسان شهرستان احترام بگذارید. جلسه رفع موانع تولید استان را در شهرستان با اختیارات تمام برگزارشود ؛ رفع موانع به این معنی نیست که قانون را رعایت نکنید بلکه به این معناست که سنگ اندازی نشود، نگذارید شهرستان ها به مرکز استان  بدبین شوند که البته شده اند.
 
سید مسعود خاتمی تصریح کرد: آب شرب مردم در گلپایگان رنگ و بوی نامناسب گرفته است. زیبنده نیست که در شهرستانی سدی احداث کنید که به یک منطقه کشور آب شرب بدهد اما مردم آن شهر  آب شرب نامناسب داشته باشند. به دلیل عدم پرداخت حق ابه
، کشاورزان مجبور به حفر چاه شدند و همین موضوع سبب شد اکنون خطر فرونشست زمین در کمین گلپایگان باشد ، حق ابه مردم این شهر را پرداخت کنید.
نماینده گلپایگان و خوانسار یادآور شد: بعضی از ادارات گلپایگان دچار رخوت شده اند  و جواب مردم را به درستی  نمی دهند که این زیبنده نیست ، فرماندار جدید سرزده به ادارت برود. ادارات باید به ارباب رجوع احترام بگذارند مشکل بودجه ای را که نمی توانیم حل کنیم اما می توانیم به مردم احترام بگذاریم و کرامت آنها را رعایت کنیم. 
قیمت ها همچنان در حال افزایش است و برخی افزایش قیمت ها توجیه ندارد و به قیمت دلار مربوط نمی شود بلکه مربوط به عدم نظارت ها است. 
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.