• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15

حل مشکلات ایثارگران، نیازمند تنفیذ اختیار به شهرستان

  • کد خبر : 1717
  • 28 دی 1400 - 16:25
حل مشکلات ایثارگران، نیازمند تنفیذ اختیار به شهرستان
امروز( 28 دی 1400) جلسه ای صمیمانه با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان ، نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس، فرماندار ، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرهای گلپایگان و خوانسار و تعدادی از جانبازان و ایثارگران برگزار شد که این قشر بزرگوار به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

فردین عبدلی/ به گزارش سیاست فردا دکتر سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان وخوانسار در مجلس در حاشیه دیدار جانبازان و ایثارگران شهرستان گلپایگان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار کرد:  برای جانبازان و ایثارگران قوانین خوبی ایجاد شده که بتوان آنها را حمایت کرد اما برخی از مشکلاتی که امروز مطرح شده نیازمند این است که تنفیذ اختیاری از سوی استان به شهرستان انجام شود همچنین برخی از مشکلات هم نیازمند اصلاح آیین نامه ها است که پیگیری خواهد شد.

محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان گلپایگان نیز در این مراسم گفت: تمام آنچه که داریم مدیون شهدا، جانبازان و خانواده های آنان هستیم . با یک هماهنگی  و تنفیذ اختیار به شهرستان می توان مشکلات این قشر عزیز را حل کرد تا نیاز نباشد جانبازان به اصفهان مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان گلپایگان تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران  قشر مظلومی هستند، در همین جلسه هم تمام مشکلات خود را نگفتند.  موضوعاتی که مربوط به شهرستان است را دسته بندی کنید تا در صدد حل آن گام برداریم و بتوانیم گره ای از مشکلات را باز کنیم همچنین این جلسات ادامه دار باشد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.