• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

واکنش کارگردان “آهوی من مارال” به پخش قسمت اول “جیران”

  • کد خبر : 1820
  • 27 بهمن 1400 - 9:26
واکنش کارگردان “آهوی من مارال” به پخش قسمت اول “جیران”
مهرداد غفارزاده کارگردان سریال نمایش خانگی آهوب من مارال یک روز بعد از انتشار قسمت نخست جیران گفت: هنوز شکایت کیفری ما نسبت به پروژه «جیران» با توجه به رأی صادر شده محفوظ است و ما قطعاً پیگیر آن هم خواهیم بود تا به یک نتیجه قطعی برسیم.هرچند این دوستان قدرت بالایی دارند اما ما هم گروه ضعیفی نیستیم و همین اندازه که حق با ماست، ما قوی هستیم.

به گزارش سیاست فردا ، قسمت نخست سریال «جیران»، بعد از وقفه‌ای چند هفته‌ای، یکشنبه ۲۴ بهمن پخش شد.

سریال «جیران»، قرار است از این به بعد جمعه‌ها به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش شود و قسمت دوم آن، ۲۹ بهمن در دسترس خواهد بود.

سریال عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، روایتی عاشقانه از مقطعی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار را به تصویر می‌کشد.

فیلمنامه این سریال به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته شده است و بازیگرانی از جمله بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مریلا زارعی، امیر جعفری، رعنا آزادی‌ور، غزل شاکری و مهدی پاکدل، در آن بازی می‌کنند.

تیتراژ «جیران» را همایون شجریان با اشعاری از اهورا ایمان و امیرحسین اللهیاری و آهنگسازی فردین خلعتبری، خوانده است.

مهرداد غفارزاده کارگردان سریال نمایش خانگی آهوب من مارال یک روز بعد از انتشار قسمت نخست جیران در مصاحبه ای با خبرآنلاین اظهار کرد:

 قطعاً ما از این اتفاق راضی نیستم. به‌خصوص که بعد از دیدن قسمت اول این سریال متوجه شدم که شباهت میان ۲ سریال به‌صورت جدی وجود دارد. نمی‌دانم چرا دوستان کارشناس ما از این شباهت‌ها گذشته و آن را نادیده گرفته‌اند. ما همچنان به راه قانونی خود ادامه می‌دهیم. فرصت می‌دهیم تا قسمت‌های بعدی سریال هم پخش شود تا ببینیم آیا سیر داستان به همین صورت ادامه خواهد داشت یا خیر.

غفارزاده تأکید کرد: هنوز شکایت کیفری ما نسبت به پروژه «جیران» با توجه به رأی صادر شده محفوظ است و ما قطعاً پیگیر آن هم خواهیم بود تا به یک نتیجه قطعی برسیم. امیدواریم حق به حق‌دار برسد. حداقل اتفاق این بود که باید بخش‌های مشابه کار، که کم هم نیست، از سریال مذکور حذف می‌شد اما این اتفاق نیفتاده است.

کارگردان سریال «آهوی من مارال» درباره شرایط مطلوب خود برای رضایت دادن در این پرونده بیان کرد: در این زمینه جزییات حقوقی وجود دارد که به آن ورود نمی‌کنم. اما اصل حرفم این است که حق من به‌عنوان مولف باید صیانت شود. هرچند این دوستان قدرت بالایی دارند اما ما هم گروه ضعیفی نیستیم و همین اندازه که حق با ماست، ما قوی هستیم.

وی گفت: این «حق» برای من بسیار ارزشمند است و تا جایی که بتوانم پای آن می‌ایستم. اگر این دوستان نخواهند به قانون و حق احترام بگذارند، آن موقع حتماً با عواقب سختی مواجه خواهند شد. کمترین عقوبت هم این است که کار آن‌ها متوقف و کار ما تکمیل و توزیع شود، بعد کار آن‌ها توزیع شود. خسارت‌های وارد شده به ما را هم باید بپردازند. با این وجود اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد را نمی‌توان به‌صورت قطعی گفت.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.