• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
شهردار گلپایگان:

شورا و شهرداری از مظلوم ترین ارگان ها هستند

  • کد خبر : 1908
  • 19 اردیبهشت 1401 - 18:45
شورا و شهرداری از مظلوم ترین ارگان ها هستند
شهردار گلپایگان گفت:شرایط شهرداری ها خوب نیست و لازم است که اعضای شورای شهر کمافی سابق همکاری لازم را داشته باشند.برخی از قوانین اجازه نمیدهد مطالبات به حق مردم را انجام دهیم.
خبرنگار: فردین عبدلی / به گزارش سیاست فردا پیمان شکرزاده در آیین بزرگداشت روز شوراهای شهر و  روستا اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود شوراها است که به واسطه آن شاهد تحولات عظیمی در حوزه مدیریت شهری و روستاها بودیم. بررسی نرخ رشد توسعه روستاها و شهرها قبل و بعد از احداث شورا ها اهمیت این مجموعه را نشان می دهد. بعضا اتفاقاتی می افتد که فلان عضو شورا در نقطه ای از کشور اقدام نامناسبی  انجام داده است ، تعمیم دادن آن به کل اعضای شوراهای شهری و روستایی بی انصافی است.
 
وی با بیان اینکه اکنون در حوزه مدیریت شهری در یک شبانه روز 300 نوع فعالیت را تقدیم مردم می کنیم ادامه داد: با قوانین چندین سال قبل نمی توان مدیریت کرد لذا باید همه به صورت جهادی وارد میدان شوند. شورا و شهرداری از مظلوم ترین ارگان ها هستند؛ برخی از قوانین اجازه نمیدهد مطالبات به حق مردم را انجام دهیم. همچنین شهر گلپایگان به تنهایی فقط 2 هزار 400 هکتار  محدوده شهری دارد و جمع آوری زباله آن نسبت به شهر همجوار 3 برابر بهای تمام شده دربردارد.
 
شهردار گلپایگان با بیان اینکه دولت در حال جراحی اقتصادی است گفت: در جذب نیرو هیچ اختیاری نداریم در حالیکه بیش از 100 پست در شهرداری خالی است. شرایط شهرداری ها خوب نیست و لازم است که اعضای شورای شهر کمافی سابق همکاری لازم را داشته باشند همچنین لازم است که مشکل نقدینگی شهرداری و دهیاری ها حل شود، اکنون در بخشی از هزینه های شهرداری ها که از دارایی استان تامین می شد و حق شهرستان هم است دچار چالش شدیم که انشاا… بتوانیم از این پیچ هم عبور کنیم.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.