• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

 قرار نیست شورا ها محلی برای بروز شکاف ها باشد

  • کد خبر : 1914
  • 19 اردیبهشت 1401 - 19:35
 قرار نیست شورا ها محلی برای بروز شکاف ها باشد
امام جمعه گلپایگان گفت: در شوراها باید همدلی و همراهی باشد و عقل و منطق حاکم باشد اگر غیر از این باشد مصلحت مردم زیر پا له می شود.

به گزارش سیاست فردا  امام جمعه گلپایگان در مراسم بزرگداشت شوراهای شهری و روستایی که در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شد گفت: در شوراها منیت ها باید کنار گذاشته شود ، اختلاف نظر باشد چرا که انسان های مختلف نظرات گوناگونی دارند اما منشا اختلاف فقط باید داده های منطقی باشد  ، تضارب آرا باید بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد اما اگر اختلاف ها به خاطر هوای نفس باشد و فردی بگوید من  رئیس شورا هستم دیگری بگوید من بالاترین رای را آوردم ، شایسته نیست. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی افزود:  قرار نیست شورا ها  محلی برای بروز شکاف ها باشد که متاسفانه در برخی جاها شاهد این شکاف ها هستیم و تبدیل به محلی شدن برای بروز اختلاف ها ،در شوراها باید همدلی و همراهی باشد و عقل و منطق حاکم باشد اگر غیر از این باشد مصلحت مردم زیر پا له می شود.
همچنین در ادامه نیز مهدی سرلک معاون سیاسی فرماندار گلپایگان یاداورشد: در خرداد ماه سال گذشته شاهد برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور بودیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به تبلیغاتی در راستای کاهش مشارکت مردم در انتخابات کردند. تلاش های زیادی توسط افراد مختلف از جمله بسیجیان ، معتمدین ، دفتر نماینده مجلس و… انجام شد تا در 40 روستای شهرستان گلپایگان که  واجد شرایط تشکیل شورا هستند ، تشکیل آن را شاهد باشیم ، نهایتا در 39 روستا شورا تشکیل شد.
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.