• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
شهردار گلپایگان خبرداد:

طرح انگیزشی تخفیف پروانه های ساخت در شهرک الوند

  • کد خبر : 1935
  • 25 اردیبهشت 1401 - 10:02
طرح انگیزشی تخفیف پروانه های ساخت در شهرک الوند
شورای شهر و شهرداری گلپایگان در طی بازدیدی از منطقه شهرک الوند علاوه بر اینکه به سوالات ساکنین این منطقه پاسخ دادند مواردی از جمله احداث یک پارک را در دستور کار خود قراردادند.
خبرنگار: فردین عبدلی/ پیمان شکرزاده در حاشیه بازدید از منطقه شهرک الوند در گفت و گو با سیاست فردا  اظهار کرد: با توجه به برنامه های دوره ای شهرداری و شورا در بازدید از محلات کم برخوردار سطح شهر از منطقه شهرک الوند بازدید کردیم و مواردی  در اولویت اجرایی شورا و شهرداری در سال جاری قرار گرفت.
 
شهردار گلپایگان گفت: استارت احداث پارکی در محله شهید نوبخت یکی از اولویت های مذکور بود اما با توجه به محدودیت آب که در منطقه شمال شهر وجود دارد  تلاش می کنیم  به صورت خشکه چینی و زمین های بازی این پارک را که مساحتی بالغ بر 8 هزار متر دارد احداث کنیم.همچنین احداث کندرو بلوار توحید و ایجاد فضای سبز آن  و ساماندهی فضای سبز خیابان عطار نیز از دیگر مواردی است که طی این بازدید  در اولویت برنامه های کاری شهرداری گلپایگان قرار گرفت.
وی افزود: برای بالا بردن انگیزه مردم جهت ساخت و ساز طرح انگیزشی را در راستای تخفیف پروانه ها  در نظر خواهیم گرفت همچنین برای سیستم حمل و نقل در این منطقه  بازبینی مجددی انجام خواهیم داد ضمن اینکه به دنبال اخذ چهار دستگاه مینی بوس از وزارت کشور  با مالکیت شهرداری هستیم تا بتوانیم بهتر در این حوزه خدمت رسانی کنیم.
 همچنین فرماندار گلپایگان با بیان اینکه باید شرایط کشور را درک کنیم خاطرنشان کرد:  دولت کنونی در سال اول فعالیت خود دست به اقدامی زده است که حتی به گفته مخالفین دولت این اقدام باید انجام میشد حال باید به مردم اطمینان دهیم که در بلند مدت این عمل به نفع کشور است و انتظار داریم مردم همراهی کنند تا طرح ناقص باقی نماند.
 

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است هر زمان دشمن علیه موضوعی صحبت میکند آن موضوع به نفع ماست چرا که دشمنان خیرخواهان ما نیستند و اکنون هم از طریق رسانه های معاند به دنبال شکست این طرح هستند البته هر طرحی خالی از اشکال نیست و باید دست در دست هم دهیم تا اشکالات برطرف شود.

 
محمدرضا عسگریان افزود: در سطح شهرستان  تلاشمان را در دو حوزه تامین کالای اساسی از جمله نان و دارو و تشدید نظارت بر قیمت ها معطوف کرده ایم. در صدد هستیم که مردم دچار کمترین فشار اقتصادی شوند و  با افرادی که میخواهند در این شرایط با سفره مردم بازی کنند برخورد قاطع خواهیم کرد،البته  عامه کسبه افراد خوش انصاف هستند. تمام قد برای اجرای کامل این طرح ایستاده ایم تا عواید آن در آینده شامل حال مردم شود همچنین افرادی که در گرفتن یارانه دچار مشکل هستند می توانند جهت اخذ راهنمایی های لازم به  فرمانداری مراجعه کنند.
 
در ادامه نیز  رئیس شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه رسیدگی به حاشیه شهر از اولویت های شورای شهر است  تصریح کرد: در طی 9 ماه گذشته امروز به یازدهمین محله برای بازدید مراجعه کردیم و به اندازه ای  که بودجه شهرداری یاری کند کسب رضایتمندی مردم و اهالی مناطق مختلف را رقم خواهیم زد.
 
سید حسن علوی یادآورشد: در منطقه شمال شهر فقر آب داریم به همین دلیل سرانه فضای سبز در این منطقه کم است لذا برای راه اندازی فاضلاب مسکن مهر گلپایگان ورود کردیم و جلسات متعددی در استان و پایتخت برگزار کردیم ، انشاا‌.. این موضوع حل خواهد شد و شهرداری به ازای راه اندازی سیستم فاضلاب مسکن مهر از پساب آن برای آبیاری فضای سبز این منطقه استفاده خواهد کرد. 
لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.