• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

 تحمل  گرانی ها شرایط سختی را برای زندگی مردم رقم زده 

  • کد خبر : 1951
  • 25 اردیبهشت 1401 - 16:19
 تحمل  گرانی ها شرایط سختی را برای زندگی مردم رقم زده 
امام جمعه گلپایگان گفت : انشاا... با هماهنگی بخش های مختلف اقتصادی به ثبات برسیم و شرایطی فراهم نشود که مردم بیش از این اذیت شوند چرا که تحمل این گرانی ها شرایط سختی را برای زندگی مردم رقم زده است.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی امروز(یکشنبه ، ۲۵ اردیبهشت ) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار کرد: همه باید آمادگی و همراهی لازم را برای اجرای سیاست جدید ارزی دولت داشته باشند؛ برخی از دستگاه ها به واسطه اینکه یک دستگاه اقتصادی هستند اشراف کامل بر اصل این طرح داشته باشند. مدیران شهرستان در خصوص اجرای طرح حذف ارز ترجیحی به طور کامل اقناع شوند تا بتوانند دیگران را در این خصوص به خوبی متقاعد کنند.

وی ادامه داد: مردم و مسئولین باید دست به دست هم دهند تا آنچه که در ارتباط با تصمیم دولت  برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور است،  اجرایی شود.اجرای طرح حذف ارز ترجیحی تصمیمی سخت و شجاعانه بود که دولت نسبت به تبعات سیاسی آن مطلع است و مردم با سختی هایی مواجه خواهند شد اما ایجاد تعادل و ثبات در حوزه اقتصادی تصمیمی است که نهایتا باید گرفته می شد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه در مسائل اقتصادی دیدگاه های متعددی وجود دارد گفت : دولت با مشورت با کارشناسان اقتصادی به جمع بندی رسیده است و با شجاعت لازم وارد میدان شده  و قابل تحسین است . رئیس جمهور  بعد از تصمیمی که گرفت بین مردم حضور پیدا کرد که اقدام قابل تحسینی است.انشاا… با هماهنگی بخش های مختلف اقتصادی به ثبات برسیم و شرایطی فراهم نشود که مردم بیش از این اذیت شوند چرا که تحمل این گرانی ها شرایط سختی را برای زندگی مردم رقم زده است.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.